افتتاح یک مرکز اشتغال، کارآفرینی، کاریابی و مشاوره شغلی در کهنوج

با حضور شکرالهی نماینده مردم پنج گنج جنوبی، عسکری مدیر کل کمیته امداد استان و جوادی مدیرعامل موسسه ملل در کهنوج یک مرکز اشتغال، کارآفرینی، کاریابی و مشاوره شغلی به بهره برداری رسید. به گزارش “فت فتو” عسکری مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه افتتاح مرکز اشتغال، کارآفرینی، کاریابی و مشاوره شغلی با […]

با حضور شکرالهی نماینده مردم پنج گنج جنوبی، عسکری مدیر کل کمیته امداد استان و جوادی مدیرعامل موسسه ملل در کهنوج یک مرکز اشتغال، کارآفرینی، کاریابی و مشاوره شغلی به بهره برداری رسید.

به گزارش “فت فتو” عسکری مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه افتتاح مرکز اشتغال، کارآفرینی، کاریابی و مشاوره شغلی با بیان اینکه این در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری کار مردم به خود مردم امروز این مرکز با نام شهید حاج قاسم سلیمانی کار خود را آغاز میکند افزود: رسالت این مرکز اشتغال زایی، اشتغال آفرینی و کارآفرینی هست که به فرزندان مددجویان کمک میکند که بتوانند در طرح های مختلف کمیته امداد اعم از آموزش، اشتغال زایی و نظارت طرح های اشتغال را انجام دهند.

 
وی خاطرنشان کرد: این مرکز به مددجویان و فرزند آنان کمک خواهد کرد که به یک درآمد با ثبات و پایدار برسند و با حفظ عزت نفس و کرامت این عزیزان شاهد شکوفایی استعداد های آنان باشیم.
 
مدیر کل کمیته امداد استان در خصوص بحث اشتغال ایجاد شده در استان تصریح کرد: در سال گذشته حدود ۴۵۰۰ فرصت شغلی را در قسمت جنوب استان با اعتبار ۱۵۹ میلیارد تومان ایجاد کردیم و امسال نیز بنا داریم ۱۰ هزار فرصت شغلی را با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در شهر های جنوبی ایجاد کنیم.
 
لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج، سنجری فرماندار و عادلی رییس کمیته امداد کهنوج و برخی از مدیران شهرستان حضور داشتند.
انتهای پیام/ک




افتتاح یک مرکز اشتغال، کارآفرینی، کاریابی و مشاوره شغلی در کهنوج

منبع:آرمـان
? افتتاح یک مرکز اشتغال، کارآفرینی، کاریابی و مشاوره شغلی در کهنوج