افتتاح گلخانه هیدروپونیک در اسفندقه

همزمان با دهه مبارک فجر، گلخانه هیدروپونیک اسفندقه با اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر افتتاح شد.  به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، همزمان با دهه مبارک فجر، گلخانه هیدروپونیک اسفندقه با اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر افتتاح شد. احمد بلندنظر در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به کارهای بسیار خوبی که در بخش اسفندقه انجام شده […]


همزمان با دهه مبارک فجر، گلخانه هیدروپونیک اسفندقه با اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر افتتاح شد.

 به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، همزمان با دهه مبارک فجر، گلخانه هیدروپونیک اسفندقه با اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر افتتاح شد.

احمد بلندنظر در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به کارهای بسیار خوبی که در بخش اسفندقه انجام شده است، اشاره کرد و اظهار داشت: در دولت‌آباد به‌عنوان مرکز بخش اسفندقه تاکنون کارهای زیادی در حوزه‌های مختلف انجام شده اما ما هنوز به آنچه که زیبنده مردم اسفندقه و مطالبه‌ای که مردم دارند، به آن حد نرسیدیم.

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به احداث گلخانه هیدروپونیک اسفندقه، این سرمایه‌گذاری را اقدام موثری در جهت اشتغالزایی جوانان اسفندقه و جیرفت عنوان کرد و افزود: این گلخانه مدرن با سرمایه ۱۸۰ میلیارد تومان احداث شده و برای ۲۵۰ نفر اشتغالزایی داشته و میزان صادرات این گلخانه گوجه نیز ۲ هزار تن است.

 

افتتاح چمن مصنوعی در روستای قرقطوئیه اسفندقه

 

وی در مراسم افتتاح چمن مصنوعی روستای قرقطوئیه اسفندقه نیز گفت: در دهه ۸۰ با توجه به محرومیت روستای قرقطوئیه، معاون رئیس جمهور و مدیران کل استان در این روستا حضور یافتند و کارهای عمرانی زیادی در این روستا که روستای مرزی اسفندقه و رابر است، انجام شد.

فرماندار جیرفت در ادامه احداث چمن مصنوعی قرقطوئیه را از درخواست‌های سال‌های قبل جوانان این روستا عنوان کرد و افزود: چمن ورزشی این روستا با اعتبار ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و دهیاری‌ها به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام / ۸۰۰۶۷ / ش





افتتاح گلخانه هیدروپونیک در اسفندقه

منبع: فــارس
? افتتاح گلخانه هیدروپونیک در اسفندقه