افتتاح چندین پروژه عمرانی در ۴ شهرستان شمال کرمان به مناسبت هفته دولت

نذیر کرمان/کرمان با حضور مسئولان ارشد استان و محلی، چندین طرح عمرانی، بهداشتی، کشاورزی و … در شهرستان‌های راور، زرند، رفسنجان و کوهبنان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان، به مناسبت هفته دولت، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان ۵۵ طرح در حوزه‌های حمایتی، زیربنایی، بهداشت و درمان، راهداری، […]

نذیر کرمان/کرمان با حضور مسئولان ارشد استان و محلی، چندین طرح عمرانی، بهداشتی، کشاورزی و … در شهرستان‌های راور، زرند، رفسنجان و کوهبنان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرمان، به مناسبت هفته دولت، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان ۵۵ طرح در حوزه‌های حمایتی، زیربنایی، بهداشت و درمان، راهداری، مسکن، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان در شهرستان راور به بهره‌برداری رسید.

۴۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) با هزینه ساخت ۱۲ میلیارد تومان، ۳۵ واحد نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس پنج کیلوواتی کمیته امداد با اعتبار ۵.۲ میلیارد تومان، استخر ذخیره آب کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۱.۱ میلیارد تومان از جمله طرح‌های افتتاحی شهرستان راور است. 

بنابراین گزارش، در سفر معاون اقتصادی استاندار کرمان به شهرستان کوهبنان نیز پروژه برق‌رسانی به شهرک مسکن ملی شهید سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

این طرح شامل ۳۷۰۰ متر کابل خودنگهدار فشار ضعیف، ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط و دو دستگاه ترانسفورماتور است.

به گزارش نذیر کرمان، معاون امور اقتصادی استانداری کرمان همچنین در شهرستان زرند، ضمن بازدید از باغات پسته با باغداران گفت‌وگو کرد و در ادامه بزرگ‌ترین پایانه ضبط پسته در منطقه شمال استان با ظرفیت فرآوری ۱۰ تن در ساعت را افتتاح کرد.

بنابراین گزارش، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۹ طرح آموزشی، کشاورزی و عمرانی با اعتبار بیش از ۳۷۸ میلیارد ریال در رفسنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار رفسنجان در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها، گفت: طرح آبیاری تحت فشار اراضی پسته واقع در اسلام آباد (شاه جهان آباد) با مساحت ۱۳۰ هکتار و هزینه بیش از ۵۷ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت که ۲۷ میلیارد ریال از این اعتبار به صورت تسهیلات دولتی بلاعوض و بقیه اعتبار هم آورده شخصی بوده است.

به گفته وی، تاکنون بیش از ۱۲ هزار هکتار باغ کشاورزی پسته در رفسنجان به آبیاری نوین مجهز شده است.

بوستان ۱۷۰۰ مترمربعی نیز واقع در لطف آباد افتتاح شد که برای جمعیت بالای ۱۰۰۰ نفر این روستا احداث شده است. هزینه به کار رفته در اجرای این طرح ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری لطف آباد تامین شد.

به گزارش نذیر کرمان، سه طرح هادی روستایی، آسفالت معابر، دو مدرسه خیرساز با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان و … از دیگر پروژه‌هایی بود که به مناسبت هفته دولت در شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

انتهای پیام




افتتاح چندین پروژه عمرانی در ۴ شهرستان شمال کرمان به مناسبت هفته دولت

منبع: ایـسنا
? افتتاح چندین پروژه عمرانی در ۴ شهرستان شمال کرمان به مناسبت هفته دولت