افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴۷ میلیارد تومان در عنبرآباد

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۷ پروژه با اعتبار ۳۴۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۹۳ نفر به مناسبت هفته دولت خبر داد. یزدان افشاری پور در گفت‌وگو با نذیر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف گفت: به مناسبت […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۷ پروژه با اعتبار ۳۴۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۹۳ نفر به مناسبت هفته دولت خبر داد.

یزدان افشاری پور در گفت‌وگو با نذیر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف گفت: به مناسبت هفته دولت بیش از ۶۷ پروژه در حوزه‌های مختلف آب، برق، راه و مخابرات  افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که هر کدام از آنها به نوبه خود منشاء خدمات ارزنده‌ای برای مردم خواهند بود.

وی افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های گازرسانی به صنایع، توسعه شهری، تأمین آب شرب روستایی و عشایری، اجرای طرح‌های هادی و فضاهای آموزشی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند شد.

فرماندار عنبرآباد فراهم کردن زمینه اشتغال را از اهداف طرح‌هایی عنوان کرد که  در هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود و اظهار کرد: با افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های هفته دولت زمینه   اشتغالزایی برای ۵۹۳ نفر فراهم می‌شود.

انتهای پیام




افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴۷ میلیارد تومان در عنبرآباد

منبع: ایـسنا
? افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴۷ میلیارد تومان در عنبرآباد