افتتاح میز خدمت بانکی در بنیادشهید جیرفت/ایثارگران جنوب کرمان از سفر به مرکز استان بی‌نیاز شدند

جیرفت- فت فتو- میز خدمت بانک دی روز شنبه در محل اداره بنیاد شهید شهرستان جیرفت راه‌اندازی شد تا از این پس خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران جنوب استان کرمان در هفت شهرستان بتوانند از خدمات بانکی در همین منطقه بهره‌مند شوند. به گزارش خبرنگار فت فتو براساس آمار تنها جیرفت بیش از ۴۳۰ شهید […]

جیرفت- فت فتو- میز خدمت بانک دی روز شنبه در محل اداره بنیاد شهید شهرستان جیرفت راه‌اندازی شد تا از این پس خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران جنوب استان کرمان در هفت شهرستان بتوانند از خدمات بانکی در همین منطقه بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار فت فتو براساس آمار تنها جیرفت بیش از ۴۳۰ شهید و یک هزار و ۶۰۰ نفر جانباز دارد که مجموعه افراد تحت تکفل بنیاد شهید و ایثارگران این شهرستان حدود ۲۰ هزار نفر برآورد می شود.

فرماندار شهرستان جیرفت در آیین افتتاح این میز خدمت با اشاره به جمعیت یک میلیون نفری در جنوب استان کرمان گفت: با راه‌اندازی این میز خدمت مردم جنوب استان بویژه قشر جانباز و ایثارگر می‌توانند از خدمات بانک دی بهره ببرند و در واقع خروجی این کار کمک به خانواده ایثارگران، جانبازان و شهداست.
احمد بلندنظر با بیان اینکه خدمات دهی در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی برای خانواده‌های شهدا و جانبازان بیشتر در مراکز استان‌ها وجود دارد و در شهرستان ها این امکان به طور کامل فراهم نیست اضافه کرد: جانبازان و ایثارگرانی داریم که به دلیل شرایط معیشتی یا جسمی امکان جابه جایی به مراکز استان برای امورات بانکی را ندارند.
وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این میز خدمت کار خانواده‌های جانباز و شهدا را راحت تر می‌کند اظهار داشت: فرمانداری آمادگی دارد برای راه‌اندازی شعبه بانک دی در جیرفت رایزنی های لازم را انجام دهد.
فرماندار شهرستان جیرفت یادآور شد: خانواده‌های جانبازان، ایثارگران و شهدا در جامعه اسلامی جان خود را کف دست گذاشتند و در جنگی نابرابر از خاک، ناموس و وطن دفاع کردند لذا باید در مقایسه با کشورهای دیگر خدمات بیشتری به آنان ارائه دهیم.

به گزارش فت فتو رییس شعبه کرمان بانک دی نیز گفت: دشواری سفر خانواده‌های شهدا و جانبازان  به مرکز استان موجب شد برای راحتی کار این عزیزان میز خدمتی را در شهرستان جیرفت راه‌اندازی کنیم.
افسانه حاج حسینی افزود: در این میز خدمت تمامی خدمات بانکی انجام می‌شود و ۲ نیرو شامل متصدی و مسئول باجه به خدمات دهی می‌پردازند.

جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.




افتتاح میز خدمت بانکی در بنیادشهید جیرفت/ایثارگران جنوب کرمان از سفر به مرکز استان بی‌نیاز شدند

منبع: ایرنـا
? افتتاح میز خدمت بانکی در بنیادشهید جیرفت/ایثارگران جنوب کرمان از سفر به مرکز استان بی‌نیاز شدند