اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های استان/ کرمان به سمت سیرچ و کوهپایه یک طرفه است

نذیر کرمان/کرمان پلیس راه کرمان محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های استان در تعطیلات پایانی نورزو ۱۴۰۳ را تشریح و بر رعایت دقیق این محدودیت‌ها تاکید کرد. در این اطلاعیه آمده است: همزمان با تعطیلات پایانی نوروز و با توجه به افزایش حجم ترددها در محورهای استان، حمل و نقل محموله‌های ترافیکی و همچنین تردد خودروهای ترانزیت حامل […]

نذیر کرمان/کرمان پلیس راه کرمان محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های استان در تعطیلات پایانی نورزو ۱۴۰۳ را تشریح و بر رعایت دقیق این محدودیت‌ها تاکید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: همزمان با تعطیلات پایانی نوروز و با توجه به افزایش حجم ترددها در محورهای استان، حمل و نقل محموله‌های ترافیکی و همچنین تردد خودروهای ترانزیت حامل مواد سوختی در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت هفت امروز ۱۲ فروردین تا ساعت ۷ روز ۱۴ فروردین ماه ممنوع است.

در این راستا در محور کرمان-شهداد(سیرچ) تردد انواع وسایل نقلیه در مدت مذکور از سمت کرمان به سیرچ یک طرفه و از سمت سیرچ به کرمان از ساعت ۱۶ تا ۲۱ تا (عادی شدن) وضعیت ترافیک به صورت یک طرفه صورت می‌پذیرد.

در محور کرمان-کوهپایه نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت هفت تا ۱۲ یک طرفه و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ (عادی شدن وضعیت ترافیک ) از سمت کوهپایه به سمت کرمان به صورت یک طرفه اعمال خواهد شد.

در محور دارزین -دهبکری نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت هفت تا ۱۲ از سمت دوراهی دارزین(محوربم )به سمت دهبکری به سمت محور بم (دوراهی دارزین )به صورت یک طرفه صورت می‌پذیرد.

لازم به ذکر است: در تمامی محورهای مواصلاتی برون شهری استان کرمان از تردد وسایل نقلیه دارای مسافر بالای قسمت بار به دلیل وجود خطرات احتمالی و پیشگیری از حوادث رانندگی جلوگیری می‌شود.

گفتنی است: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت حامل مواد سوختی بهداشتی کالاهای اساسی و دارای مجوز نیز در تاریخ ۱۳ فروردین ماه از این محدودیت‌ها مستثنی هستند. با این وجود ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه در راه‌هایی که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا شده نیز اعمال می‌شود.

انتهای پیام




اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های استان/ کرمان به سمت سیرچ و کوهپایه یک طرفه است

منبع: ایـسنا
? اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های استان/ کرمان به سمت سیرچ و کوهپایه یک طرفه است