اعزام نفرات برتر مسابقات ملی مهارت شهرستان زرند به مرحله استانی

مهرداد مداحی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای زرند گفت: مسابقات ملی مهارت در مرحله شهرستانی با حضور ۸۰ شرکت کننده در ۱۵ رشته برگزار گردید که نفرات برتر به مسابقات استانی اعزام شدند. به گزارش فت فتو، مهرداد مداحی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند گفت: مسابقات ملی مهارت با […]

مهرداد مداحی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای زرند گفت: مسابقات ملی مهارت در مرحله شهرستانی با حضور ۸۰ شرکت کننده در ۱۵ رشته برگزار گردید که نفرات برتر به مسابقات استانی اعزام شدند.

به گزارش فت فتو، مهرداد مداحی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند گفت: مسابقات ملی مهارت با هدف انتخاب برگزیدگان جهت اعزام به المپیاد جهانی مهارت، هر ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود و نفرات برتر در مسابقات مرحله کشوری به المپیاد جهانی مهارت اعزام می شوند.        

 
وی افزود: در همین راستا این مسابقات در مرحله شهرستانی با حضور ۸۰ شرکت کننده در ۱۵ رشته پس از شناسایی و ثبت نام متقاضیان در شهرستان زرند برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات استانی اعزام شدند. 
 
رئیس فنی و حرفه ای شهرستان زرند با اشاره به استعداد نوجوانان زرندی در مهارتهای مختلف اظهار داشت: بسیاری از نوجوانان دارای ظرفیت و توانمندی خاصی بوده که اگر به موقع مهارت و توانایی آنها مورد شناسایی قرار گیرد بدون شک شرایط بسیار مناسبی در جهت ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی آینده خود خواهند داشت.
 
وی ادامه داد: مرکز فنی و حرفه ای شهرستان از سال گذشته با همکاری آموزشگاه‌های آزاد به شناسایی نوجوانان مستعد در رشته های مختلف مهارتی ورود پیدا کرده و ویژه برنامه های آموزشی خاصی برای بعضی از رشته ها که شرایط آموزشی فراهم بود تدارک دیده شده است؛ اما با توجه به ظرفیت شهرستان و وجود نوجوانان مستعد برای رسیدن به مقصد نیاز به برنامه ریزی و فعالیت بیشتر است که امیدوارم با همکاری بخش خصوصی و ارتباط بین دستگاهی به ویژه با نهادهای آموزش و پرورش و دانشگاه، شاهد نتایج بهتری در شناسایی نخبگان مهارتی باشیم.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




اعزام نفرات برتر مسابقات ملی مهارت شهرستان زرند به مرحله استانی

منبع:آرمـان
? اعزام نفرات برتر مسابقات ملی مهارت شهرستان زرند به مرحله استانی