استحکام خانه‌ ملت با رأی حداکثری محقق می‌شود/ رسانه‌ها سئوالات جامعه را پاسخ دهند

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: مجلس قوی و کارآمد که از استحکام لازم در قانونگذاری و نظارت برخوردار باشد، منوط به حضور حداکثری و مشارکت بالای انتخاباتی است. سرهنگ مجتبی سلطانی نژاد امروز ۳۰ بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه اظهار کرد: برای خلق مشارکت باید […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: مجلس قوی و کارآمد که از استحکام لازم در قانونگذاری و نظارت برخوردار باشد، منوط به حضور حداکثری و مشارکت بالای انتخاباتی است.

سرهنگ مجتبی سلطانی نژاد امروز ۳۰ بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه اظهار کرد: برای خلق مشارکت باید شرایط افکارعمومی را درک کرد، به ابهام‌ها و سئوالات مطرح نیز به صورت مستدل و اقناع کننده پاسخ داد که رسانه‌ها در این زمینه نقش حیاتی و مهم دارند.

سلطانی نژاد با اشاره به ضرورت حضور همه اقشار مردمی در این انتخابات در شرایطی که بسیاری از رسانه‌های خارج نشین دنبال کمرنگ جلوه دادن آن هستند، بیان کرد: شکی نیست که هرچه مجلس با آراء بیشتری تشکیل شود، از اراده قوی‌تر در نظارت و نیز قانونگذاری برخوردار خواهد شد.

وی تصریح کرد: البته در شرایط کنونی که مردم و بخش‌های مهمی از جامعه درگیر مشکلات اقتصادی هستند، در این شرایط تحلیل‌های مختلفی نیز درباره مشارکت انتخاباتی مطرح می‌شود اما آنچه ضرورت دارد این است که باید با زبان مناسب با افکارعمومی صحبت کرد و به سؤالاتشان پاسخ داد.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان گفت: هرچه بتوانیم بهتر و مستدل با زبان افکارعمومی، به آنان پاسخ دهیم و اقناع شوند که انتخاب نمایندگان اصلح با مشارکت بیشتر، در حل مشکلات جامعه موثرتر است، شاهد حضور بیشتر مردم خواهیم بود.

وی با تحلیل نقش رسانه در ارتباط با افکارعمومی و پاسخ دادن به ابهام‌های مردم اظهار کرد: رسانه‌ها باید به جای مطالب کلیشه‌ای و شعاری، بتوانند با مردم ارتباط بگیرند، مطالب مورد مطالبه و سؤال افکارعمومی را تهیه و به شکل جذاب و هنرمندانه عرضه کنند.

سلطانی نژاد اظهار کرد: مردم ایران اسلامی قدرشناس هستند و درک همه شرایط نظام را دارند، زیرا به خوبی می‌دانند چشم همه کشورها به ایران و انتخابات دوخته شده است.

وی تصریح کرد: لازم است ابعاد مختلف ضرورت‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط رسانه‌ها و با بهره‌گیری از نقطه نظرات نخبگان در همه صنوف تبیین و بیان شود.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به اینکه همه رسانه‌های استان نیز از ماه‌ها قبل درگیر مسئله انتخابات هستند و تبیین شرایط توسط آنان انجام می‌شود، افزود: ظرفیت‌های رسانه‌ای دیار کریمان پای کار آمده و امیدواریم که روز به روز بر فعالیت‌های این بخش افزوده شود.

سلطانی نژاد گفت: سازمان بسیج رسانه که خانه اصحاب رسانه با همه سلایق و تنوع رسانه‌ای است، در هماهنگی و همکاری با مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز خانه مطبوعات، کمک می‌کنیم که هم‌افزایی بیشتر بین رسانه‌ها رخ دهد و توانمندسازی هرچه بیشتر اصحاب رسانه نیز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام




استحکام خانه‌ ملت با رأی حداکثری محقق می‌شود/ رسانه‌ها سئوالات جامعه را پاسخ دهند

منبع: ایـسنا
? استحکام خانه‌ ملت با رأی حداکثری محقق می‌شود/ رسانه‌ها سئوالات جامعه را پاسخ دهند