استان کرمان پیشتاز در عرصه مبارزه با مواد مخدر است

کرمان – استاندار کرمان گفت: استان کرمان به عنوان استان پیشتاز در عرصه مبارزه با مواد مخدر، هزینه‌های زیادی متحمل شده و نیاز به پشتیبانی بیشتر دارد. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح چهارشنبه پس از بازدید از پارکینگ خودروهای مزایده‌ای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: […]

کرمان – استاندار کرمان گفت: استان کرمان به عنوان استان پیشتاز در عرصه مبارزه با مواد مخدر، هزینه‌های زیادی متحمل شده و نیاز به پشتیبانی بیشتر دارد.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح چهارشنبه پس از بازدید از پارکینگ خودروهای مزایده‌ای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بخشی از کار مبارزه با مواد مخدر، ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان است.

وی گفت: این خودروها سرمایه ملی هستند که با مزایده در چرخه فعالیت کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استاندار کرمان ابراز داشت: طبق قانون بخشی از درآمد حاصل از فروش این خودروها به حساب خزانه واریز می‌شود و بخشی هم در هزینه مبارزه با مواد مخدر از جمله نیروهای عمل کننده و پشتیبانی به کار می‌رود.

فداکار گفت: استان کرمان به عنوان پیشتاز عرصه مبارزه با مواد مخدر و استانی که بیشترین هزینه‌های مالی و همچنین نیروی انسانی را در این راه متحمل می‌شود، انتظار می‌رود که کمک‌های پشتیبانی بیشتری نیز از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر دریافت کند.

کد خبر ۵۹۲۱۶۰۲




استان کرمان پیشتاز در عرصه مبارزه با مواد مخدر است

منبع: مــهر
? استان کرمان پیشتاز در عرصه مبارزه با مواد مخدر است