استان کرمان در سال جاری ۴۶۰۰ میلیارد تومان مازاد درآمد داشته است

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به مازاد درآمد وصولی استان در سال جاری گفت: ۴۶۰۰ میلیارد تومان مازاد درآمد داشتیم و در مجموع عدد مصوب درآمد استان ۳۷.۳ همت بوده است. محمدمهدی فداکار شامگاه، ۲۸ اسفندماه در حاشیه بازدید از خزانه معین استان کرمان در جمع کارکنان خزانه ضمن عرض خسته نباشید به آنها […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به مازاد درآمد وصولی استان در سال جاری گفت: ۴۶۰۰ میلیارد تومان مازاد درآمد داشتیم و در مجموع عدد مصوب درآمد استان ۳۷.۳ همت بوده است.

محمدمهدی فداکار شامگاه، ۲۸ اسفندماه در حاشیه بازدید از خزانه معین استان کرمان در جمع کارکنان خزانه ضمن عرض خسته نباشید به آنها اظهار کرد: خوشبختانه امسال بیشتر اعتبارات نقدی است. اوراق بلایی بود که سیستم دولتی شش سال به آن مبتلا شد و دولت همچنان گرفتار است‌.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در صورتی که عدد واقعی حقوق دولتی پرداخت شود، بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان باید به استان کرمان بیاید، گفت: امسال بیش از دو برابر سال قبل اعتبار از محل حقوق دولتی معادن به استان آمده اما با قانون معادن فاصله زیادی دارد. البته این پرداختی در اختیار استان است و در پروژه‌های خاص هزینه خواهد شد.

استاندار کرمان با اشاره به مازاد درآمد وصولی استان در سال جاری بیان کرد: ۴۶۰۰ میلیارد تومان مازاد درآمد داشتیم و در مجموع عدد مصوب درآمد استان ۳۷.۳ همت بوده است.

وی با اشاره به اینکه عمده مالیات دریافتی مربوط به شرکت‌های بزرگ است، افزود: میانگین مالیات دریافتی از مردم استان کرمان نسبت به کشور کمتر است.

فداکار با تاکید بر اینکه کرمان استان درآمد زایی است و باید مازاد درآمد به استان برگردد، افزود: بحث سرمایه‌گذاری خارجی استان دارد خوب پیش می‌رود و امیدواریم سال آینده وضعیت بهتر شود.

استاندار کرمان بیان کرد: اتفاقی که در استان می‌افتد در همه بخش‌ها از جمله نرخ بیکاری، افزایش سهم استان در GDP و … اثر می‌گذارد و نشان می‌دهد کار تیمی به خوبی در حوزه‌های مختلف پیش می‌رود.

وی با اشاره به گزارش مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان تصریح کرد: تامین کسری حقوق دستگاه‌های اجرایی خبر خوبی بود و امیدواریم کسری سایر هم پرداخت شود.

انتهای پیام




استان کرمان در سال جاری ۴۶۰۰ میلیارد تومان مازاد درآمد داشته است

منبع: ایـسنا
? استان کرمان در سال جاری ۴۶۰۰ میلیارد تومان مازاد درآمد داشته است