استانداری کرمان رتبه چهارم ارتباطات مردمی را کسب کرد

در ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، استانداری کرمان رتبه چهارم کشور را در حوزه ارتباطات مردمی به خود اختصاص داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، به ‌دنبال سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و ارزیابی عملکرد با استانداران سراسر کشور، دوشنبه ۶ آذر ماه نشست‌ مشترک حجت‌الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست ‌جمهوری […]


در ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، استانداری کرمان رتبه چهارم کشور را در حوزه ارتباطات مردمی به خود اختصاص داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، به ‌دنبال سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و ارزیابی عملکرد با استانداران سراسر کشور، دوشنبه ۶ آذر ماه نشست‌ مشترک حجت‌الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست ‌جمهوری و مدیران ‌کل مرکز با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و هیأت همراه در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این نشست‌ گزارش‌ عملکرد استانداری کرمان در حوزه ارتباطات مردمی ارائه و عنوان شد در ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، استانداری کرمان حائز رتبه چهارم کشوری در سال ۱۴۰۱ شده است.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان، شاخص‌های این ارزیابی شامل ملاقات چهره به چهره مسئولان با مردم، حضور مدیران در سامانه سامد و پاسخگویی‌های برخط، عملکرد ستاد پاسخگویی در سفرهای استانی رئیس‌جمهور، تعداد و میزان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی و غیره است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





استانداری کرمان رتبه چهارم ارتباطات مردمی را کسب کرد

منبع: فــارس
? استانداری کرمان رتبه چهارم ارتباطات مردمی را کسب کرد