اساتید دانشگاه‌ها، فرماندهان مبارزه با جنگ نرم هستند

یکی از رزمندگان شهربابکی گفت: اساتید دانشگاه‌ها خود می‌توانند از فرماندهان مبارزه با جنگ نرم و جنگ ترکیبی باشند و با بصیرت خود و دشمن شناسی که دارند می‌توانند باعث راهنمایی و ارشاد قشر جوان باشند.  حسین بهزادی در گفت و گو با نذیر کرمان با بیان تسلیت به مناسبت سالروز شهادت شهید چمران عارف […]

یکی از رزمندگان شهربابکی گفت: اساتید دانشگاه‌ها خود می‌توانند از فرماندهان مبارزه با جنگ نرم و جنگ ترکیبی باشند و با بصیرت خود و دشمن شناسی که دارند می‌توانند باعث راهنمایی و ارشاد قشر جوان باشند.

 حسین بهزادی در گفت و گو با نذیر کرمان با بیان تسلیت به مناسبت سالروز شهادت شهید چمران عارف برجسته، دانشمند متقی و مجاهد هنرمند، گفت: روز بسیج اساتید را به همه اساتید و نخبگان جامعه اسلامی که به ابتکار مقام معظم رهبری به حق این روز به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شد را تبریک می‌گویم.

 
این رزمنده شهربابکی شهید چمران را عارف مبارز هنرمند انقلابی بصیر و پیرو ولایت فقیه دانست و افزود: مقام معظم رهبری بعد از شهادت شهید چمران می‌فرماید در مدت دو سال همکاری مستمر با ایشان در زمینه‌های مختلف یک لحظه من دکتر چمران را متخطی از خط ولایت فقیه نیافتم.
 
 
وی بیان کرد: شهید چمران راز موفقیت را در عبادت خدا می‌دانست و عاشق شهادت بود چنان که می‌فرماید من برای زنده ماندن تلاش نمی‌کنم از مرگ نمی هراسم بلکه به شهادت دل بسته‌ام، وی مصداق بارز آیه ۲۰ سوره توبه الذین آمنو و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله است.
 
بهزادی ادامه داد: باید ببینیم چه چیزی باعث شد شهید چمران با آن درجه علمی و آن پست و مقامی که می‌توانست داشته باشد چگونه پیشنهاد ناسا را نمی‌پذیرد و برای خدمت به محرومان و دفاع از اسلام سلاح به دست می‌گیرد و یک روز در جنوب لبنان یک روز دیگر در مصر و یک روز برای دفاع از انقلاب و ایران در صحرای بستان و هویزه با دشمنان می‌جنگد و این بی شک چیزی جز ذوب شدن در ولایت و تفکر به خدا و آرزوی شهادت نیست.
 
 
وی با بیان اینکه در اوایل انقلاب یک عقیده داشتند که ارتش باید منحل شود اما ایشان بصیرت و دانایی خود مخالفت و از انحلال ارتش جلوگیری می کنند، افزود: اساتید دانشگاه‌ها خود می‌توانند از فرماندهان مبارزه با جنگ نرم و جنگ ترکیبی باشند و با بصیرت خود و دشمن شناسی که دارند می‌توانند باعث راهنمایی و ارشاد قشر جوان باشند.
 
بهزادی ادامه داد: اساتید با بصیرت‌افزایی به جوانان دشمن اصلی را به آنان نشان دهند و با معرفی افراد خادم و موثر در مسیر انقلاب و همچنین شناساندن افراد خائن مسیر اصلی و صحیح را با آن بشناسانند.
 
 
وی با اشاره به اینکه شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری باید برای ما نقشه راه باشند تا مسیر را گم نکنیم، گفت: اساتید با توجه به علم به نیازهای جامعه نحوه دستیابی به آنها می‌توانند نقش موثری در آگاهی رساندن و امیدآفرینی به قشر جوان داشته باشند.
 
این رزمنده شهربابکی که در حال حاضر طبابت هم می‌کند، اشاره به اینکه ما به فراگیری علم از مهد تا لحد معتقد هستیم، اظهار کرد: لازمه تولید علم و پیشرفت جامعه روحیه جهادی و تلاش مضاعف است همانطور که معتقدیم اگر علم در ثریا هم باشد جوانان و دانشمندان ایرانی به آن دست دست می‌یابند.
 
 
وی بیان کرد: کرسیهای آزاداندیشی، تبادل آرا و نظرات حتی بیان اختلاف سلیقه‌ها و انتقادات مشروط به اینکه به سوالات مطرح شده به درستی و مستدل پاسخ داده شود و انتقادات سازنده باشند موتور پیشران جامعه هستند.
 
وی یادآور شد: امروز هدف دشمن ناامید کردن جامعه به خصوص قشر جوان است دشمن با تبلیغات خود داشته‌ها و توانمندی‌های دانشمندان ما را کم جلوه می‌دهد و یا حتی از آنها اسمی نمی‌برد. 
 
بهزادی تاکید کرد: معاندان جوانان ما را بی‌اراده، ناامید، کسل و ناتوان می‌خواهند در این میان نقش نخبگان و اساتید بسیار مهم است که با معرفی الگوهای دانشمند ماه نظیر شهید چمران احمدی روشن فخری زاده و… روحیه امید را در جوانان زنده کنند.

انتهای پیام/ شهربابک 




اساتید دانشگاه‌ها، فرماندهان مبارزه با جنگ نرم هستند

منبع:آرمـان
? اساتید دانشگاه‌ها، فرماندهان مبارزه با جنگ نرم هستند