از پوستر جشنواره ذوالفقار در کرمان رونمایی شد

به مناسبت روز دانشجو، از پوستر دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار، در محل تالار ولایت دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان رونمایی شد. به گزارش فت فتو از کرمان، همزمان با برگزاری مراسم روز دانشجو، آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری “ذوالفقار“، با حضور دانشجویان، اساتید و شماری از مسئولان […]

به مناسبت روز دانشجو، از پوستر دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار، در محل تالار ولایت دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان رونمایی شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، همزمان با برگزاری مراسم روز دانشجو، آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری “ذوالفقار“، با حضور دانشجویان، اساتید و شماری از مسئولان استانی و کشوری، در محل تالار ولایت دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان برگزار شد.

 مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی وحرفه ای، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در این بیانیه راه کاملا روشن است و مقام معظم رهبری بر سه محور عدالت و فسادستیزی، جوانان و جوانگرایی و علم و فن آوری تأکید کرده اند.

او فرهنگ را زیربنای هر نوع حرکتی معرفی کرد و بیان داشت: ایستادگی و مقاومت مردم ایران در مقابل سختی ها، مدیون ترکیب دو فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی است و فرهنگ و اقتصاد دو بال یک جامعه است جامعه بدون اقتصاد  بی معنی می شود.

 جهانی، معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور نیز در این جلسه با اشاره به دوران ویژه و تکرارنشدنی دانشجویی، لازمه خودسازی و جامعه سازی در این دوران را داشتن هدف، انتخاب الگوی مناسب و نقش آفرینی در عرصه کار و اشتغال دانست و ضمن توصیه دانشجویان جهت خودسازی، به نمونه‌هایی از الگو‌های موفق جوان ایرانی اشاره کرد.

در ابتدای این مراسم دکتر جعفری کرمانی پور،رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان و دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری “ذوالفقار” افزود: با توجه به نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، دانشگاه فنی و حرفه ای میزبان مهمانان دانشجویی و بین المللی خواهد بود.

دبیر اجرایی دومین جشنواره فرهنگی هنری ذوالفقار با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری، به دانشجو معیار‌های دانشجو از نگاه مقام معظم رهبری را آرمانخواهی، ضدیت با استکبار جهانی، تقویت قوه علمی کشور، کمک به اتحاد ملی، پیشرفت علم، ایجاد مرجعیت علمی برای جهان اسلام درایران اسلامی، عدالتخواهی و مبارزه علیه فساد، برشمرد.

او  خطاب به دانشجویان با تأکید بر فعالیت انقلابی و فرهنگی در بستر فضای مجازی خواستار تلاش بیشتر در این عرصه شد.

 از پوستر دومین جشنواره فرهنگی و هنری ذوالفقار با حضور مسئولان استانی و کشوری رونمایی شد این جشنواره با همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان در رشته‌های نقاشی، پوستر، عکس، موشن گرافی، خوشنویسی، شعر و دلنوشته و بخش ویژه طراحی نشان جشنواره، بهمن ماه ۱۴۰۰ ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه-ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار خواهد شد.

در پایان مراسم از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی با اهداء لوح سپاس، تقدیر شد.

انتهای پیام/ی




از پوستر جشنواره ذوالفقار در کرمان رونمایی شد

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? از پوستر جشنواره ذوالفقار در کرمان رونمایی شد