از تزریق ۱۹۷۲ دوز واکسن کرونا تا تعطیلی ۹ مکان در طرح سلامت نوروزی

فت فتو/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان  و تیم‌های بازرسی بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب طرح سلامت نوروزی فعال بوده‌اند و در این ایام ۹ مکان متخلف پلمب شد.  به گزارش فت فتو، احمد جمالی زاده صبح امروز  ۱۶ فروردین در جمع خبرنگاران با تبریک […]

فت فتو/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان  و تیم‌های بازرسی بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب طرح سلامت نوروزی فعال بوده‌اند و در این ایام ۹ مکان متخلف پلمب شد. 

به گزارش فت فتو، احمد جمالی زاده صبح امروز  ۱۶ فروردین در جمع خبرنگاران با تبریک سال جدید و ماه میهمانی خدا اظهار کرد: در ایام تعطیل، مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان در شهر و روستا فعال بوده اند. در این ایام  تعدادویزیت های انجام شده در این مراکز ۶۸۳۹ نفر و تعداد ۲۶۸ نفر به مراکز منتخب کرونا مراجعه کرده‌اند.

جمالی زاده ادامه داد: آزمایشهای تشخیص کرونا  ۷۲۷ تست و تعداد ۱۹۷۲ دز واکسن کرونا در این ایام تزریق شده است.

وی افزود: تیم های بازرسی بهداشت محیط و حرفه ای در قالب طرح سلامت نوروزی نیز فعال بودند. بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی ۳۲۰۱ مورد ، همچنین بازدید در قالب گشت مشترک با سازمان ها و ادارات تعداد ۱۱۶ مورد بوده است.

معاون بهداشتی شهرستان با اشاره به تعطیلی ۹ مورد از اماکن متخلف شهرستان در این ایام گفت:  تعداد ۱۴ مورد مرکز و اماکن متخلف به مراکز قضایی معرفی شده‌اند.

وی بیان کرد: در این مدت مقدار ۳۹۴۹کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، جمع آوری و معدوم شده اند.

جمالی زاده نمونه برداری میکروبی از ۸۱ مورد آب آشامیدنی و استخر شنا ؛ و همچنین کلر سنجی ۱۲۲۵ مورد آب آشامیدنی را از فعالیت تیم های بازرسی بهداشت محیط و حرفه ای خواند.

انتهای پیام




از تزریق ۱۹۷۲ دوز واکسن کرونا تا تعطیلی ۹ مکان در طرح سلامت نوروزی

منبع: ایـسنا
? از تزریق ۱۹۷۲ دوز واکسن کرونا تا تعطیلی ۹ مکان در طرح سلامت نوروزی