از احداث ۱۱۰ منزل مسکونی و تهیه ۱۰ هزار بسته معیشتی تا اجرای ۶۳ پروژه آبرسانی در کرمان

سردار حسن زاده گفت: با کمک مردم و بسیج در کرمان بسته های کمک مومنانه را تا سقف ۱۰ هزار بسته آماده و به کرمان ارسال خواهیم کر د و ساخت ۱۱۰ منزل مسکونی ، تامین ۱۱۰ سری جهیزیه و ارسال به کرمان، اجرای ۶۳ پروژه آبرسانی را برای روستا ها قرار شد در دستور […]

سردار حسن زاده گفت: با کمک مردم و بسیج در کرمان بسته های کمک مومنانه را تا سقف ۱۰ هزار بسته آماده و به کرمان ارسال خواهیم کر د و ساخت ۱۱۰ منزل مسکونی ، تامین ۱۱۰ سری جهیزیه و ارسال به کرمان، اجرای ۶۳ پروژه آبرسانی را برای روستا ها قرار شد در دستور کارمان قرار دهیم.

به گزارش فت فتو؛ سردار حسن حسن زاده  فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: خدا را شاکریم که درایام ولادت امیر المومنین علی علیه السلام و دوران شکوهمند انقلاب اسلامی توفیق نصیبمان شد تا به همراه هیئتی از مسئولان سپاه محمد رسول الله به استان کرمان و در دیار سردار دل ها حضور یابیم.

 

وی ادامه داد: تهران بزرگ که مردمان بسیار خوب، مومن و انقلابی دارد و همیشه در صحنه های انقلابی سهم قابل توجهی را داشته اند قصد خدمت به مردم کرمان را نیز اعلام کرده اند.

 

سردار حسن زاده تاکید کرد: اخیرا شاهد سیل در برخی از استان ها بخصوص استان کرمان بودیم که بنا شد تا با هماهنگی فرمانده محترم سپاه ثارالله استان کرمان در اینجا حضور پیدا کنیم تا هم  کمک گروه های جهادی و هم کمک های مردمی به این نقطه از کشور ان‌شاءالله گسیل شود.

 

وی افزود: به دنبال ان هستیم تا بخشی از مشکلات مردم انقلابی و با بصیرت کرمان را حل کنیم و در این جهاد بزرگ و در خدمات اجتماعی آن بتوانیم سهمی را داشته باشیم.

 

حسن زاده تاکید کرد: امروز توفیق داشته ایم، نشستی را برگزار کنیم که در آن برای برخی از اقدامات به تفاهم برسیم: از جمله ساخت ۱۱۰ منزل مسکونی برای عزیزان کرمانی، تامین ۱۱۰ سری جهیزیه و ارسال به کرمان، اجرای ۶۳ پروژه آبرسانی را برای روستا ها قرار شد در دستور کارمان قرار دهیم که بزودی کار خودمان را آغاز خواهیم کرد.

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله تاکید کرد: با کمک مردم و بسیج در کرمان بسته های کمک مومنانه را تا سقف ۱۰ هزار بسته آماده و به کرمان ارسال خواهیم کرد.

 

وی افزود: خداوند متعال را شکر می کنیم که کنار این اقدامات و خدمات اجتماعی سفر راهیان مکتب حاج قاسم سلیمانی عزیز را از تهران به سمت این دیار با ارزش اسلامی و انقلابی داشته باشیم،  قطعا جوان ها و دانش آموزهای انقلابی ما و تمام اقشار ما علاقه مند هستند که در این دیار حضور پیدا کنند و درمزار بسیار ساده اما توام با نورانیت و معنویت سردار دل ها حضور پیدا کنند و و از مولفه های مکتب حاج قاسم و شخصیت حاج قاسم بهره مند شوند.

 

سردار حسن زاده در پایان خاطر نشان کرد: تصور ما این است  که این اقدام بزرگ، مومنانه  و انقلابی هم برای اعتلای مکتب انقلاب اسلامی و هم برای رفع کردن و زدون محرومیت از چهره استان کرمان که کمتر برخوردار بوده است، شود، زیرا ما همه خودمان را مدیون ملت و مدیون حاج قاسم سلیمانی معزز می‌دانیم.

انتهای پیام/




از احداث ۱۱۰ منزل مسکونی و تهیه ۱۰ هزار بسته معیشتی تا اجرای ۶۳ پروژه آبرسانی در کرمان

منبع: دانــا
? از احداث ۱۱۰ منزل مسکونی و تهیه ۱۰ هزار بسته معیشتی تا اجرای ۶۳ پروژه آبرسانی در کرمان