ارسال پرونده ارتقاء بخش کنبگی، روداب شرقی و غربی به هیئت دولت

فت فتو/کرمان نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: دبیر هیأت دولت پرونده ارتقاء بخش کنبگی، روداب شرقی و غربی را به هیئت دولت را ارسال کند. حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، نماینده مردم شرق استان امروز در نطق میان دستور جلسه علنی ۲۳ فروردین ماه مجلس مطرح کرد: از دبیر هیات دولت […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: دبیر هیأت دولت پرونده ارتقاء بخش کنبگی، روداب شرقی و غربی را به هیئت دولت را ارسال کند.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، نماینده مردم شرق استان امروز در نطق میان دستور جلسه علنی ۲۳ فروردین ماه مجلس مطرح کرد: از دبیر هیات دولت درخواست می کنم پرونده ارتقا بخش گنبکی به شهرستان را به هیات دولت ارسال کند.

وی از وزیر کشور در خواست کرد: نسبت به ارتقا بخش های روداب شرقی و بروات به شهرستان و دهستان های روداب غربی و برج دشتو به بخش دستورات لازم را صادر کند.
نماینده مردم شهرستان شرقی بیان کرد: از اینکه لباسی به تن دارم که خار چشم دشمنان اسلام، قرآن، اهل بیت و انقلاب است افتخار می کنم و آرزو می کنم که وظیفه خود را در قبال این لباس مقدس به گونه ای انجام دهم تا در راه دین، خدا و قرآن به خونم رنگین شود.

وی افزود: نسخه پوچ غرب با محتوای فساد، برهنگی و بی بندوباری آسایش را برای بشر به ارمغان نخواهد آورد.

غضنفر آبادی یادآور شد: استان کرمان یکی از رنگ های زیبای رنگین کمان اقوام و مناطق ایران اسلامی است که قطعی چشم نواز، دل انگیز و زیبا به نام بم و سه شهرستان دیگر را نگین شرقی خود ساخته است که مهد تمدن، اخلاق، تلاش و سخت کوشی و خدا جویی است.

وی افزود: با وجود خدمات شایان انقلاب اسلامی به شهرستان های حوزه انتخابیه ام اعم از آب، برق، گاز، راه، تلفن، اینترنت، ریل، فرودگاه  و سایر خدمات رفاهی، بهداشتی و امنیتی با مشکلات و تهدیداتی مواجه است

وی با اشاره به تهدید جدی کم آبی گفت: جدی کم آبی و خشک شدن قنوات، موتور پمپ ها است که از دولت در خواست می کنم حتما برای انتقال آب از دریا به این منطقه تدبیر جدی اندیشیده شود.

حجت‌الاسلام غضنفر آبادی اظهار کرد: از وزیر نیرو درخواست می کنم نسبت به رها سازی سهمیه آب زیست محیطی از سد نسا و انتقال بخشی از آب رودخانه گزبهمن که متاسفانه سالانه میلیاردهای متر مکعب آن به هدر می رود به بالا دست قنوات و موتور پمپ ها جهت تقویت سفره های آب زیر زمینی و نیز استفاده از ظرفیت خورشید و باد منطقه دستورات لازم را صادر کند.

وی بیان کرد: از وزیر کشور در خواست می کنم نسبت به ارتقا بخش های روداب شرقی و بروات به شهرستان و دهستان های روداب غربی و برج دشتو به بخش دستورات لازم را صادر کند. از دبیر هیات دولت درخواست می کنم پرونده ارتقا بخش گنبکی به شهرستان را به هیات دولت ارسال کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در پایان ضمن محکوم کردن عمل غیر انسانی عوامل صهیونیست و استکبار در به شهادت رساندن دو روحانی مظلوم در حرم امام رضا(ع)، شهادت این دو عزیز را به خانواده محترم آنان، ملت متدین و مخصوصا حوزه های علمیه تسلیت عرض می کنم از اینکه لباسی به تن دارم که خار چشم دشمنان اسلام، قرآن، اهل بیت و انقلاب است افتخار می کنم و آرزو می کنم که وظیفه خود را در قبال این لباس مقدس به گونه ای انجام دهم تا در راه دین، خدا و قرآن به خونم رنگین شود.

انتهای پیام




ارسال پرونده ارتقاء بخش کنبگی، روداب شرقی و غربی به هیئت دولت

منبع: ایـسنا
? ارسال پرونده ارتقاء بخش کنبگی، روداب شرقی و غربی به هیئت دولت