ارتباطات ایران و قطر در عرصه بین المللی و تجاری بسیار مهم و تأثیر گذار است

منصور شکراللهی گفت: هم اکنون در حوزه خلیج فارس، ارتباط ایران با قطر به مراتب از کشورهای دیگر بیشتر است و این ارتباطات در عرصه های بین المللی، تجاری و مناسبات دوستانه ای که بین دو کشور وجود دارد، تأثیر گذار است. به گزارش فت فتو؛ منصور شکراللهی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره […]

منصور شکراللهی گفت: هم اکنون در حوزه خلیج فارس، ارتباط ایران با قطر به مراتب از کشورهای دیگر بیشتر است و این ارتباطات در عرصه های بین المللی، تجاری و مناسبات دوستانه ای که بین دو کشور وجود دارد، تأثیر گذار است.

به گزارش فت فتو؛ منصور شکراللهی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به قطر گفت: قطر و جمهوری اسلامی ایران ارتباط تنگاتنگی از قبل داشته اند و دو کشور اسلامی هستند که در بسیاری از  مناسبات به یکدیگر کمک کرده اند و در گذشته  مسائلی که برای قطر اتفاق افتاده بود، ایران به عنوان حامی قطر بوده است.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به این کشور در عرصه تجاری و بین المللی است و این دو کشور اسلامی، همگام با وحدت و انسجام برای حل مسائل منطقه ای و بین المللی می توانند همکاری کنند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر همگرایی دو کشور ایران و قطر و با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور کشورمان به قطر پس از گذشت ده سال انجام شده است، اظهار کرد: تُجاری که در قطر حضور دارند می توانند ارتباطات فرهنگی و تجاری دو کشور را با هم بیشتر کنند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون در حوزه خلیج فارس، ارتباط ایران با قطر به مراتب از کشورهای دیگر بیشتر است و این ارتباطات در عرصه های بین المللی، تجاری و مناسبات دوستانه ای که بین دو کشور وجود دارد، تأثیر گذار است.

انتهای پیام/




ارتباطات ایران و قطر در عرصه بین المللی و تجاری بسیار مهم و تأثیر گذار است

منبع: دانــا
? ارتباطات ایران و قطر در عرصه بین المللی و تجاری بسیار مهم و تأثیر گذار است