اربعین رزمایش حسین‌ باوران است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اربعین رزمایش حسین‌ باوران است، رزمایشی که عاشقان اباعبدالله علیه‌السلام با شور و هیجان در این ایام حضور دارند. آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با تأکید بر اینکه مراسم پیاده‌روی اربعین برکاتی دارد که این مراسم دارای دو […]

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اربعین رزمایش حسین‌ باوران است، رزمایشی که عاشقان اباعبدالله علیه‌السلام با شور و هیجان در این ایام حضور دارند.

آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با تأکید بر اینکه مراسم پیاده‌روی اربعین برکاتی دارد که این مراسم دارای دو ویژگی است، گفت: اربعین رزمایش حسین‌ باوران است، رزمایشی که عاشقان اباعبدالله علیه‌السلام با شور و هیجان در این ایام حضور دارند، در این عرصه سر از پا نمی‌شناسند و عشق و بی‌قراری در این عرصه مطرح است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نکته دیگر آن است که پیاده‌روی اربعین لبیک یا حسین عملی است؛ یعنی عملا پیاده‌روان می‌‌گویند حسین جان اگر ما در کربلا بودیم، فدایی‌ات بودیم و نمی‌گذاشتیم تنها بمانی و هم اکنون هم نمی‌گذاریم، تنها بمانی.

عضو فقهای شهورای نگهبان ابراز کرد: پیاده‌روان اربعین عملا می‌گویند «کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا» را با تمام وجودمان باور داریم و در این مسیر حرکت می‌کنیم و نشانه‌اش آن است که دشمنان علیه این حرکت مقدس، اقدام می‌کنند تا این پیاده‌روی باشکوه برگزار نشود.

وی خاطرنشان کرد: از عناوین قرآنی، این پیاده‌روی تنظیم شعائر، تقوای دل و اجر رسالت است.

انتهای خبر/م




اربعین رزمایش حسین‌ باوران است

منبع:آرمـان
? اربعین رزمایش حسین‌ باوران است