ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در شهربابک به‌مناسبت دهه فجر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک از ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در زمینه ویزیت و معاینه دام و طیور در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهربابک، مجید اسدی گفت: دامپزشکی در کنار وظایف اصلی خود که نقش مهمی در تامین امنیت بهداشت و […]

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک از ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در زمینه ویزیت و معاینه دام و طیور در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهربابک، مجید اسدی گفت: دامپزشکی در کنار وظایف اصلی خود که نقش مهمی در تامین امنیت بهداشت و سلامت جامعه دارد، نسبت‌به فعالیت‌های فرهنگی نیز توجه ویژه‌ای دارد.

 
رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک افزود: خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران در سطح شهرستان هر ساله در ایام‌الله دهه مبارک فجر به‌صورت ویژه‌ای ارائه می‌شود.
 
وی تصریح کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر شبکه دامپزشکی اقدام به ویزیت و درمان رایگان دام‌های دامداران بی‌بضاعت در مناطق محروم شهرستان می‌کند.
 
اسدی اظهار کرد: واکسیناسیون علیه بیماری‌های هاری سگ، تب برفکی گاو و گوسفند، بروسلوز گاوی و آبله گوسفند و بز در سراسر شهرستان به‌صورت کاملا رایگان، از اقدامات دامپزشکی در این ایام است.
 
وی بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی درخصوص آشنایی و مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و طیور و بهداشت جایگاه دام، که در مناطق استبرق و پاقلعه با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی صورت گرفت، از جمله این خدمات در ایام‌الله دهه مبارک فجر است.

انتهای خبر/ شهربابک 




ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در شهربابک به‌مناسبت دهه فجر

منبع:آرمـان
? ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در شهربابک به‌مناسبت دهه فجر