ارائه خدمات امدادی به بیش از ۱۲۰۰ نفر از زائران سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمان از ارائه خدمات امدادی به بیش از هزار و ۲۰۰ نفر در ایام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم خبر داد و گفت: در این ایام ۹ تیم عملیاتی با به‌کارگیری ۱۲ دستگاه خودروی عملیاتی به افراد شرکت‌کننده در مراسم خدمات‌رسانی می‌کنند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، […]

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمان از ارائه خدمات امدادی به بیش از هزار و ۲۰۰ نفر در ایام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم خبر داد و گفت: در این ایام ۹ تیم عملیاتی با به‌کارگیری ۱۲ دستگاه خودروی عملیاتی به افراد شرکت‌کننده در مراسم خدمات‌رسانی می‌کنند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد‌ قاسم سلیمانی، اظهار داشت: دهه مقاومت در استان کرمان از هشتم دی‌ماه آغاز شده و مراسم سومین سالگرد در استان تا ۱۸ دی‌ماه سالروز تدفین این سردار رشید اسلام در کرمان ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این ایام به مدت ۱۰ روز، تمامی‌ شعب و پایگاه‌های هلال احمر استان کرمان برای ارائه خدمات به زائران سردار دل‌ها در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حالت آماده‎ باش قرار دارند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده و خدمات ارائه شده در این مدت، گفت: تا دوازدهم دی‌ماه و ظرف مدت ۴ روز، هزار و ۲۱۴ نفر برای دریافت خدمات به پایگاه‌ها و شعب هلال احمر استان کرمان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت به ۴۲۰ نفر خدمات سرپایی ارائه شده است، ادامه داد: ۱۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و تست قند و فشار خون ۷۸۰ نفر نیز انجام شده است.

فلاح از ارائه خدمات امدادی به بیش از هزار و ۲۰۰ نفر در ایام سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی خبر داد و گفت: در این ایام ۹ تیم عملیاتی شامل ۵۶ نفر، با به‌کارگیری ۱۲ دستگاه خودروی عملیاتی به افراد شرکت‌کننده در مراسم خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/




ارائه خدمات امدادی به بیش از ۱۲۰۰ نفر از زائران سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان

منبع: تسنــیم
? ارائه خدمات امدادی به بیش از ۱۲۰۰ نفر از زائران سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان