ادیانی با اشاره به حمله تروریستی کرمان: خواب راحت را از دیکتاتورها سلب می‌کنیم

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به جنایت تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان گفت: دستان خون آشام جنایتکاران که همیشه دست آمریکا و اذناب او در چنین حوادثی آشکار است را کوتاه خواهیم کرد و به راه مبارزه با کفر، ستم و شرک ادامه داده و خواب راحت را از دیکتاتورها سلب […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به جنایت تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان گفت: دستان خون آشام جنایتکاران که همیشه دست آمریکا و اذناب او در چنین حوادثی آشکار است را کوتاه خواهیم کرد و به راه مبارزه با کفر، ستم و شرک ادامه داده و خواب راحت را از دیکتاتورها سلب می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی عصر امروز ۲۴ بهمن ماه در یادواره شهدای انتظامی حمله تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان با اشاره به سخن شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه “تا شهید نباشی شهید نمی‌شوی، اظهار کرد: شهید کسی است که قبل از شهادت بوی شهید از او استشمام می‌شود.

وی بیان کرد: خون شهدا برای انتظام جامعه مومنان، اعتلای کلمه توحید، حرکت جدید جامعه و تزریق خون به پیکر بی‌رمق جامعه است که درخت اسلام با این خون‌ها تناور و پرثمر می‌شود.

ادیانی افزود: راه دیگری جزء ایستادگی و جهاد در راه خدا که شهادت هم دارد، برای اهتزاز پرچم لااله‌الاالله بر قله‌های رفیع جهان نداریم.

وی گفت: شهادت موجب دردمند شدن می‌شود اما پویایی، حرکت و تزریق خون به پیکره نیروهای مسلح و انقلابی جمهوری اسلامی است و هر شهید در هر کوی و برزن علامت و ستاره‌ای برای نشان دادن راه است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا اظهار کرد: ما مصمم هستیم پرچم لا اله الا الله را بر قله‌های رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم و ابرقدرت‌ها و نوکران آنها مطمئن باشند دستان خون آشام جنایتکاران که همیشه دست آمریکا و اذناب او در چنین حوادثی آشکار است را کوتاه خواهیم کرد و به راه مبارزه با کفر، ستم و شرک ادامه داده و به یاری خداوند در کنار بسیجیان جهان اسلام خواب راحت را از دیکتاتورها سلب می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه به طور مسلم خون شهدا اسلام و انقلاب را بیمه کرده و راه و رسم شهدا کورشدنی نیست، افزود: از فاجعه کرمان تا امروز فراجا ۱۰ شهید داده است. 

همچنین سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: همه شهدا کاری کردند ماندنی و همیشه در اذهان هستند و ما به عنوان سرباز ولایت باید تلاش کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم. 

وی در پایان با بیان اینکه تقدیم جان به عنوان موهبت الهی کار ارزشمندی است که شهدا انجام دادند، گفت: تنها سازمانی که بیشترین ارتباط و حضور مقابل دیدگان مردم را دارد، پلیس است که در همه ماموریت‌ها در جهت خدمت به مردم قدم برمی‌دارند. 

به گزارش نذیر کرمان، شهیدان محمدعلی ضیاءالدینی، رضا مداح، محمد پورشیخعلی، علی محمدی و مهدی علوی از نیروهای فراجا در استان کرمان بودند که در حمله تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام




ادیانی با اشاره به حمله تروریستی کرمان: خواب راحت را از دیکتاتورها سلب می‌کنیم

منبع: ایـسنا
? ادیانی با اشاره به حمله تروریستی کرمان: خواب راحت را از دیکتاتورها سلب می‌کنیم