ادای احترام رئیس دیوان عالی کشور به مقام شامخ شهید سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان

نذیر کرمان/کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری،رئیس دیوان عالی کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان کرمان،دادستان مرکز استان و اعضای شورای قضایی امروز باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت […]

نذیر کرمان/کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری،رئیس دیوان عالی کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان کرمان،دادستان مرکز استان و اعضای شورای قضایی امروز باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری بعدازظهر امروز یکشنبه ( هفدهم دی ماه) و در جریان سفر به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

رئیس دیوان عالی کشور با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را استماع کرد.

نماینده ویژه رئیس قوه قضاییه در پایان حضور یک ساعته خود در گلزار شهدای کرمان،باحضور در محل عملیات انتحاری از نزدیک به بررسی ابعاد این جنایت تروریستی پرداخت.

انتهای پیام




ادای احترام رئیس دیوان عالی کشور به مقام شامخ شهید سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان

منبع: ایـسنا
? ادای احترام رئیس دیوان عالی کشور به مقام شامخ شهید سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان