ادامه عملیات امدادرسانی در کرمان/ ١۵٠٠ نفر از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از سیلابی شدن، آبگرفتگی و برف و کولاک در شش روستا و ٢٠ محور مواصلاتی خبر داد و گفت: طی ۴٨ ساعت گذشته ۱۵۰۷ نفر امدادرسانی شدند. رضا فلاح ۱۱ اسفندماه در این رابطه اظهار کرد: در شهرستان جیرفت روستاهای میجان علیا، عشرت آباد، میانچی، شهرستان قلعه […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از سیلابی شدن، آبگرفتگی و برف و کولاک در شش روستا و ٢٠ محور مواصلاتی خبر داد و گفت: طی ۴٨ ساعت گذشته ۱۵۰۷ نفر امدادرسانی شدند.

رضا فلاح ۱۱ اسفندماه در این رابطه اظهار کرد: در شهرستان جیرفت روستاهای میجان علیا، عشرت آباد، میانچی، شهرستان قلعه گنج روستاهای سرخ قلعه و آزادشهر و در شهرستان رودبارجنوب روستای حاجی آباد دچار سیل و آبگرفتگی شده‌اند.

وی افزود: ۳۲ تیم در قالب ۱۳۵ امدادگر با توزیع اقلام ضروری شامل چادر، پتو، موکت و بسته‌های غذایی مردم در حال امدادرسانی به ساکنان روستاهای متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند.

فلاح افزود: این امدادرسانی با ۱۷ دستگاه آمبولانس و ۱۳ خودرو کمک‌دار سبک و هم چنین ۷۲۰ نفر نیز اسکان داده شدند.

لازم به ذکر است: اکثر مناطق استان کرمان از هفته گذشته درگیر بارش برف و باران شده‌اند که بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی بارش‌ها در هفته آینده نیز ادامه دارد.

انتهای پیام




ادامه عملیات امدادرسانی در کرمان/ ١۵٠٠ نفر از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند

منبع: ایـسنا
? ادامه عملیات امدادرسانی در کرمان/ ١۵٠٠ نفر از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند