اخطار دادستان بافت به تبلیغ کنندگان نامتعارف در فضای مجازی

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: تبلیغات غیر اخلاقی واحدهای صنفی منجر به تبلیغ بد حجابی و تغییر سبک زندگی می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، حمید حسنی نیا گفت: تحقیقات نامحسوسی از طریق دادستانی در فضای مجازی بافت صورت گرفته است و دستگاه قضائی درصدد برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف است. وی […]

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: تبلیغات غیر اخلاقی واحدهای صنفی منجر به تبلیغ بد حجابی و تغییر سبک زندگی می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، حمید حسنی نیا گفت: تحقیقات نامحسوسی از طریق دادستانی در فضای مجازی بافت صورت گرفته است و دستگاه قضائی درصدد برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف است.

وی افزود: بایستی بر تبلیغات واحدهای صنفی در زمینه تولید و عرضه پوشاک بانوان، مزون ها، آتلیه‌ها، و به ویژه آرایشگاه‌های زنانه در فضای مجازی نظارت ویژه‌ای انجام شود.

حسنی نیا اظهار کرد: نظر به وصول برخی گزارش‌های مردمی و اعلام عدم نظارت کافی و مستمر متولیان امر موید ولنگاری فضای مجازی و عدم نظارت کافی به این مجموعه است، از این رو ضروری است تا نظارت و کنترل بیشتری بر کانال‌های مجازی صورت بپذیرد.

این مقام قضائی گفت: انتشار تصاویر مدل‌هایی با پوشش‌های مبتذل و غیر اسلامی، کشف حجاب، نمایش بدن به صورت برهنه و نیمه برهنه، آرایش‌های نامتعارف، مانتوهای جلوباز و تبلیغات از این دست در بستر فضای مجازی از مصادیق اعمال مجرمانه به حساب می‌آید.

کد خبر ۵۸۸۵۰۳۶




اخطار دادستان بافت به تبلیغ کنندگان نامتعارف در فضای مجازی

منبع: مــهر
? اخطار دادستان بافت به تبلیغ کنندگان نامتعارف در فضای مجازی