اختصاص ۴ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان بافت

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: برای توسعه زیرساخت‌های صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بافت چهار میلیارد تومان اختصاص می‌یاید. فریدون فعالی امروز ۱۷ تیرماه با اشاره به سفرش به شهرستان بافت و بازدید از خانه تاریخی ایرانمنش اظهار کرد: هم‌اکنون این بنا با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در حال مرمت است […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: برای توسعه زیرساخت‌های صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بافت چهار میلیارد تومان اختصاص می‌یاید.

فریدون فعالی امروز ۱۷ تیرماه با اشاره به سفرش به شهرستان بافت و بازدید از خانه تاریخی ایرانمنش اظهار کرد: هم‌اکنون این بنا با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در حال مرمت است و تا هفته آینده با کاربری گردشگری تحت عنوان مجموعه پذیرایی و اقامتی به مزایده گذاشته خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان همچنین از راه‌اندازی ۱۰ خانه خلاق صنایع‌دستی در استان خبر داد و افزود: یکی از این خانه‌های خلاق با اعتبار یک میلیارد تومان در شهرستان بافت ایجاد خواهد شد .

او ادامه داد: به زودی مبلغ یک میلیارد تومان برای بازسازی قلعه تاریخی زهرا خانم دشتاب و دو میلیارد و دویست میلیون تومان برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری بخش خبر اختصاص می‌یابد.

فعالی ضمن بازدید از روند ساخت هتل چهار ستاره شهر بافت، در ادامه خاطرنشان کرد: در این سفر مقرر شد که سوله موقوفه حسینیه بازار تاریخی شهرستان بافت برای راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی تجهیز شود.

انتهای پیام




اختصاص ۴ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان بافت

منبع: ایـسنا
? اختصاص ۴ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان بافت