اختصاص بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی به ۱۶۶ پروژه نیمه تمام آموزشی استان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی به ۱۶۶ پروژه نیمه تمام آموزشی در استان خبر داد و گفت: متاسفانه وضعیت فضای آموزشی در بعضی از مناطق و شهرستان‌های استان به روز و استاندار نیست. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی به ۱۶۶ پروژه نیمه تمام آموزشی در استان خبر داد و گفت: متاسفانه وضعیت فضای آموزشی در بعضی از مناطق و شهرستان‌های استان به روز و استاندار نیست.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در سلسله درس‌های اخلاق در مکتب شهید سلیمانی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان در بیت الزهرا سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در عملیات تروریستی چند روز گذشته در آستان مقدس شاهچراغ شیراز که منجر شهادت سه دانش‌آموز به ویژه دانش‌آموز کرمانی علی‌اصغر لری گویینی شد، اظهار داشت: این حادثه  تروریستی در حرم حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ )علیهم السلام شیراز، قلب آزادی خواهان و عدالت طلبان را آزرد و همگان را به سوگ نشاند‌.

وی با اشاره به تحصیل بیش از ۶۸۰ هزار دانش‌آموز در بیش از شش هزار و ۲۰ مدرسه استان گفت: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان انجام شده و معلمان و کادر اجرایی تمامی مدارس در استان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ارتباط بیش از ۷۰ درصد مردم با آموزش و پرورش بیان کرد: تربیت و تحصیل همه دانش‌آموزان از بدو تولد تا پایان ۱۸ سالگی به آموزش و پرورش واگذار شده است.

وی با بیان اینکه همه مهد کودک‌ها نیز تحت پوشش آموزش و پرورش هستند و باید از آموزش و پرورش تا پایان سال مجوز ادامه فعالیت را اخذ کنند، گفت: تربیت نسلی متعهد، متخصص و در تراز جمهوری اسلامی ایران را مهمترین رسالت‌های آموزش و پرورش است و درخواست داریم همه مردم و دستگاه اجرایی با آموزش و پرورش در راستای تحقق این مهم همکاری داشته باشند.

رضایی از اختصاص بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی به ۱۶۶ پروژه نیمه تمام آموزشی در استان خبر داد و با اشاره به افتتاح هفتگی چند پروژه آموزشی در شهرستان‌ها و مناطق استان خواستار مستندسازی اقدامات نظام جمهوری اسلامی در زمینه مدرسه‌سازی در استان و پخش از سیمای جمهوری اسلامی ایران شد.

۲۶ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان به بهره‌برداری رسید
اتمام پروژه‌های نیمه تمام مدارس استان کرمان ظرف یک سال آینده عملی می‌شود
استفاده از بخاری نفتی در مدارس استان کرمان ممنوع شد

وی از فضای آموزشی به عنوان یکی از مهمترین ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نام برد و افزود: متاسفانه وضعیت فضای آموزشی در بعضی از مناطق و شهرستان‌های استان به روز و استاندار نیست و باید همه دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه با آموزش و پرورش همکاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص اعتبار جهت تکمیل استخرهای شنای دانش‌آموزی در شهرستان‌های قلعه گنج، نرماشیر، ریگان و کوهبنان خبر داد و گفت: عملیات تکمیل این پروژه‌ها بعد از چند سال وقفه از ماه‌های اخیر از سرگرفته شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/




اختصاص بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی به ۱۶۶ پروژه نیمه تمام آموزشی استان کرمان

منبع: تسنــیم
? اختصاص بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی به ۱۶۶ پروژه نیمه تمام آموزشی استان کرمان