اختصاص بخشی از عواید حاصل از فروش خودروهای حامل مواد مخدر به استان‌ها

نذیر کرمان/کرمان دادستان کرمان گفت: درخواست می‌شود بخشی از عواید حاصل از فروش خودروهای حامل مواد مخدر به استان‌ها تخصیص داده شود و اگر لازم است قانونی نیز در این خصوص مصوب شود تا انگیزه‌ بیشتری برای استان‌ها در راستای مبارزه با مواد مخدر ایجاد شود. مهدی بخشی امروز چهارم آذرماه در نشست تخصصی بررسی […]

نذیر کرمان/کرمان دادستان کرمان گفت: درخواست می‌شود بخشی از عواید حاصل از فروش خودروهای حامل مواد مخدر به استان‌ها تخصیص داده شود و اگر لازم است قانونی نیز در این خصوص مصوب شود تا انگیزه‌ بیشتری برای استان‌ها در راستای مبارزه با مواد مخدر ایجاد شود.

مهدی بخشی امروز چهارم آذرماه در نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات مروبط به ساماندهی پارکینگ‌های خودروهای توقیفی و وضعیت انبارهای اموال تملیکی کشور در ارتباط ویدئوکنفرانس با دادستان کل کشور اظهار کرد: ٢۵٠ میلیارد تومان از محل فروش ۱۷۸۱ خودروی توقیفی حامل مواد مخدر در مقطع زمانی بسیار کوتاهی طی سال جاری در کرمان وصول شده که بعضی از این خودروها سال‌ها در پارکینگ ماندگاری داشتند.

وی با اشاره به پای کار آمدن همه ظرفیت‌های استان، پیگیری‌های قضائی و اقدام جهادی صورت گرفته در راستای تعیین تکلیف خودروهای توقیفی افزود: تعداد ٧٠٠ دستگاه مانده‌ پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان است که از این تعداد حدود ٢٨٠ خودرو هفته آینده به صورت مزایده الکترونیک به فروش خواهد رفت و ۴٢٠ دستگاه باقیمانده تا پایان سال تعیین تکلیف خواهند شد.

دادستان کرمان وضعیت انبارهای جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان را مطلوب اعلام کرد و گفت: تعداد ۴٢ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این انبار توقیف شده که با روند رو به رشدی که در تعیین تکلیف و فروش اموال توقیفی در انبارهای اموال تملیکی حاصل شده، تا پایان سال جاری بخش اعظمی از این اموال فروخته خواهند شد.

وی افزود: در انبار اموال تملیکی استان برخی کالاها از جمله ماینرها در معرض رسوب‌ قرار دارند و ضرورت دارد در خصوص استفاده یا عدم استفاده از آن‌ها تعیین تکلیف و تصمیم واحدی در کل کشور اخذ شود.

بخشی بر اهتمام دستگاه قضا در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تاکید و اظهار کرد: درخواست می‌شود بخشی از عواید حاصل از فروش خودروهای حامل مواد مخدر به استان‌ها تخصیص داده شود و اگر لازم است قانونی نیز در این خصوص مصوب شود تا انگیزه‌ بیشتری برای استان‌ها در راستای مبارزه با مواد مخدر ایجاد شود.

دادستان مرکز استان کرمان در ادامه گفت: بعضی خودروها هنگام ضبط دچار خسارت شده و یا به مرور زمان مستهلک شده‌اند که تنها اسکلت و شاسی آن‌ها به جا مانده که اساساً امکان استفاده مجدد آن‌ها میسر نیست و نه تنها در مزایده به فروش نمی‌روند بلکه انبارها را نیز اشغال کرده و لازم است مصوبه‌ای باشد تا بتوانیم به صورت ضایعاتی آن‌ها را به فروش برسانیم.

انتهای پیام




اختصاص بخشی از عواید حاصل از فروش خودروهای حامل مواد مخدر به استان‌ها

منبع: ایـسنا
? اختصاص بخشی از عواید حاصل از فروش خودروهای حامل مواد مخدر به استان‌ها