احضار ۲۰ مسؤول و کارمند به دادسرای شهربابک به‌دلیل ترک فعل

رئیس دادگستری شهربابک گفت: طی یک سال گذشته از سوی دادستانی علیه ۲۰ مسؤول، مدیر و کارمند فعلی و سابق شهرستان در سمت‌های مختلف به‌دلیل ترک فعل‌ها و قصور در انجام وظایف قانونی پرونده قضایی تشکیل شده و این افردا به دادسرای شهربابک احضار شده‌اند. به گزارش فت فتو از کرمان، احسان بهجتی، اظهار کرد: […]


رئیس دادگستری شهربابک گفت: طی یک سال گذشته از سوی دادستانی علیه ۲۰ مسؤول، مدیر و کارمند فعلی و سابق شهرستان در سمت‌های مختلف به‌دلیل ترک فعل‌ها و قصور در انجام وظایف قانونی پرونده قضایی تشکیل شده و این افردا به دادسرای شهربابک احضار شده‌اند.

به گزارش فت فتو از کرمان، احسان بهجتی، اظهار کرد: دستگاه قضایی شهربابک، ارتباط و تعامل قانونمند با سایر ادارات را همواره مدنظر دارد.

وی با تاکید بر این مطلب که حمایت از فعالیت‌های اقتصادی مشروع و جلوگیری از تعطیلی کارگاه‌ها از اولویت‌های دستگاه قضایی به‌شمار می‌رود، افزود: با ورود دستگاه قضایی بسیاری از مشکلات کارگری در این شهرستان برطرف شده است.

رئیس دادگستری شهربابک، سند تحول قضایی را اولویت اول کار در دادگستری این شهرستان دانست و تصریح کرد: ارتباط نزدیک مقامات قضایی با مردم و ملاقات روزانه و مستمر و صدور دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات حقوقی و قضایی آنها نیز همواره مدنظر قرار دارد.

بهجتی بیان کرد: با تشکیل کارگروه مصلحین و حکمین قرآنی بیش از ۴۰ درصد دعاوی خانوادگی در این شهرستان با صلح و سازش مختومه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته از سوی دادستانی علیه ۲۰ مسؤول، مدیر و کارمند فعلی و سابق شهرستان در سمت‌های مختلف به‌دلیل ترک فعل‌ها و قصور در انجام وظایف قانونی پرونده قضایی تشکیل شده و این افردا به دادسرای شهربابک احضار شده‌اند.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





احضار ۲۰ مسؤول و کارمند به دادسرای شهربابک به‌دلیل ترک فعل

منبع: فــارس
? احضار ۲۰ مسؤول و کارمند به دادسرای شهربابک به‌دلیل ترک فعل