احداث و راه‌اندازی سایت تمام تکنولوژی در ۳ روستای شهرستان سیرجان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از نصب سایت جدید ایرانسل تمام تکنولوژی در روستاهای تلمبه عمیق طرح عشایری، تلمبه عباس‌آباد و چاه گله شهرستان سیرجان خبر داد. حسین ساجدی ظهر امروز ۹ مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت‌های وزارت ارتباطات در برطرف کردن موانع ارتباطی و تسریع در عملیات […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از نصب سایت جدید ایرانسل تمام تکنولوژی در روستاهای تلمبه عمیق طرح عشایری، تلمبه عباس‌آباد و چاه گله شهرستان سیرجان خبر داد.

حسین ساجدی ظهر امروز ۹ مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت‌های وزارت ارتباطات در برطرف کردن موانع ارتباطی و تسریع در عملیات اجرایی همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به فناوری‌های نوین ارتباطی گفت: یک سایت جدید تمام تکنولوژی ۲G/۳G/۴G جهت تامین ارتباط و اینترنت روستاهای تلمبه عمیق طرح عشایری، تلمبه عباس آباد و چاه گله از توابع شهرستان سیرجان در این روستاها راه‌اندازی شده است.

او در ادامه بیان کرد: با راه‌اندازی این سایت دسترسی ۱۳۲ خانوار با جمعیت ۴۵۶ نفر به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

مدیرکل ارتباطات استان کرمان اعتبار این پروژه را ۶۴ میلیارد ریال بیان کرد.

انتهای پیام




احداث و راه‌اندازی سایت تمام تکنولوژی در ۳ روستای شهرستان سیرجان

منبع: ایـسنا
? احداث و راه‌اندازی سایت تمام تکنولوژی در ۳ روستای شهرستان سیرجان