احداث ساختمان جدید پلیس راه باغین کرمان

فت فتو/کرمان ساختمان جدید پلیس راه باغین با مساحت ۵۱۵ متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور احداث و آماده بهره برداری است.  علی عبدالهی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان […]

فت فتو/کرمان ساختمان جدید پلیس راه باغین با مساحت ۵۱۵ متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور احداث و آماده بهره برداری است.

 علی عبدالهی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در تشریح جزییات این خبر گفت: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه باغین در مجاورت ساختمان قدیمی این پاسگاه احداث شده و با احداث ۱۷۰ متر حصارکشی و ۱۸۰۰ متر مربع محوطه سازی کامل می شود.

عبدالهی با بیان این مطلب که ساختمان فعلی پلیس راه باغین یکی از قدیمی ترین بناهای پلیس راه استان است که تاریخ ساخت آن به دهه چهل هجری شمسی برمی گردد، افزود: پلیس راه باغین ترافیک محورهای کرمان به سیرجان و کرمان به رفسنجان و بالعکس را کنترل می کند.

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان تصریح کرد: تعداد ۱۵ پاسگاه پلیس راه در شمال استان کرمان بر ترافیک و حمل و نقل جاده ای استان نظارت می کنند که مطابق قانون، کار احداث و نگهداری ساختمان ها و بناهای مورد استفاده پلیس راه و تامین تجهیزات مورد نیاز بر عهده ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گذارده شده است.

انتهای پیام




احداث ساختمان جدید پلیس راه باغین کرمان

منبع: ایـسنا
? احداث ساختمان جدید پلیس راه باغین کرمان