احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی با معتبرترین استاندارد مدیریت بیمارستانی در رفسنجان

بیمارستان فوق تخصصی تسکین رفسنجان با معتبرترین و پیشرفته‌ترین استاندارد مدیریت بیمارستانی در رفسنجان در دست احداث است.  به گزارش فت فتو از کرمان، بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تسکین رفسنجان با زیربنای ۵ هکتار توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال احداث بوده و پیش‌بینی‌ها بر بهره‌برداری آن تا سال ۱۴۰۴ است به گفته حسین رضایی فرماندار […]


بیمارستان فوق تخصصی تسکین رفسنجان با معتبرترین و پیشرفته‌ترین استاندارد مدیریت بیمارستانی در رفسنجان در دست احداث است.

 به گزارش فت فتو از کرمان، بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تسکین رفسنجان با زیربنای ۵ هکتار توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال احداث بوده و پیش‌بینی‌ها بر بهره‌برداری آن تا سال ۱۴۰۴ است

به گفته حسین رضایی فرماندار رفسنجان این مجموعه فوق تخصصی به جدیدترین شیوه‌ حوزه پزشکی یعنی پزشکی فرد‌محور در دست اجراست و بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 وی در خصوص درخواست مجموعه برای طرح توسعه و  تخصیص زمین گفت: مجموعه درخواست طرح توسعه برای حوزه درمانی و فضای سبز را دارند که این مسأله با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

بنا به گفته سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کرمان، زمین مورد نیاز برای طرح توسعه این مجموعه درمانی به صورت فازبندی در اختیار گذاشته می‌شود.

 رضا حافظی با بیان اینکه درخواست برای ۳۰ هکتار زمین است، عنوان کرد: در مرحله اول با واگذاری زمین به میزان اراضی دولتی موجود موافقت شده است و بعد از تصویب طرح جامع و تعیین کاربری‌های درمانی، درخواست بیمارستان برای واگذاری زمین در فازهای بعدی انجام می‌گیرد.

 بیمارستان خصوصی فوق تخصصی تسکین با هدف حفظ و ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه در ضلع جنوبی میدان امام حسین(ع) در حال احداث است.

 این بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی یکی از مدرن‌‌ترین بیمارستان‌های ایران خواهد بود و با به‌کارگیری تیم حرفه‌ای مدیریت کیفیت، در صدد پیاده‌سازی استاندارد (ici)  معتبرترین و پیشرفته ترین استاندارد مدیریت بیمارستانی است. 

پایان پیام/۸۰۰۱۷/ب





احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی با معتبرترین استاندارد مدیریت بیمارستانی در رفسنجان

منبع: فــارس
? احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی با معتبرترین استاندارد مدیریت بیمارستانی در رفسنجان