احتمال بهره برداری «هتل بوتیک وکیل کرمان» از نوروز

مجتبی شفیعی گفت: عملیات اجرایی این پروژه تمام و هم اکنون ۷۰ درصد کار اجرای تجهیزات انجام شده است و احتمالا بهره برداری آزمایشی مجموعه از نوروز هتل بوتیک وکیل کرمان انجام شود که البته این مسئله هنوز قطعی نیست. به گزارش فت فتو؛ اواسط مهر ماه این پایگاه خبری گزارشی را تحت عنوان «پیشرفت […]

مجتبی شفیعی گفت: عملیات اجرایی این پروژه تمام و هم اکنون ۷۰ درصد کار اجرای تجهیزات انجام شده است و احتمالا بهره برداری آزمایشی مجموعه از نوروز هتل بوتیک وکیل کرمان انجام شود که البته این مسئله هنوز قطعی نیست.

به گزارش فت فتو؛ اواسط مهر ماه این پایگاه خبری گزارشی را تحت عنوان «پیشرفت ۹۰ درصدی بازسازی کاروانسرای وکیل/ هتل بوتیک وکیل کرمان سه ماه دیگر آماده بهره برداری است» منتشر کرد.

حال با گذشت بیش از سه ماه از مدت اعلام شده؛ مجتبی شفیعی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص آخرین وضعیت هتل بوتیک وکیل کرمان گفت: عملیات اجرایی این پروژه تمام شده است؛ منتهی هم اکنون در حال تجهیز هتل بوتیک وکیل کرمان هستیم که ۷۰ درصد تجهیزات انجام شده است.

معاون میراث فرهنگی استان کرمان با بیان اینکه مشکلی که هم اکنون در این پروژه وجود دارد در بخش زیر ساخت های آن است، تصریح کرد: قول داده شده است تا قبل از نوروز مسائل مربوط به آب، برق و گاز این مجموعه حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که زمان بهره برداری از این پروژه کی خواهد بود، خاطر نشان کرد: احتمالا بهره برداری آزمایشی مجموعه از نوروز هتل بوتیک وکیل کرمان انجام شود که البته این مسئله هنوز قطعی نیست.

انتهای پیام/




احتمال بهره برداری «هتل بوتیک وکیل کرمان» از نوروز

منبع: دانــا
? احتمال بهره برداری «هتل بوتیک وکیل کرمان» از نوروز