احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب در برخی نقاط استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: امروز این سامانه بارشی در اکثر مناطق استان کرمان فعال است و آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب‌ها در برخی از مناطق دور از انتظار نیست و فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود. فهیمه راستی در گفت و گو با نذیر کرمان درباره آخرین وضعیت جوی […]

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: امروز این سامانه بارشی در اکثر مناطق استان کرمان فعال است و آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب‌ها در برخی از مناطق دور از انتظار نیست و فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود.

فهیمه راستی در گفت و گو با نذیر کرمان درباره آخرین وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز (۱۴ آبان ماه) ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران و وزش تندبادهای لحظه‌ای و در مناطق مستعد بارش تگرگ را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز این سامانه بارشی در اکثر مناطق استان کرمان فعال است و آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب‌ها در برخی از مناطق دور از انتظار نیست و فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود. فقط در برخی نقاط جنوبی استان احتمال رگبار وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان این مطلب که برخی نقاط مستعد، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد، اظهار کرد: فردا قبل از ظهر این سامانه بارشی از استان کرمان خارج می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تغییرات دمایی استان محسوس نیست، عنوان کرد: از روز سه شنبه تا پایان هفته، جوی نسبتاً پایدار، گاهی افزایش ابر و وزش باد بر استان حاکم است.

انتهای پیام




احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب در برخی نقاط استان کرمان

منبع: ایـسنا
? احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب در برخی نقاط استان کرمان