اجرای ۷ طرح پایش سلامت در بیمارستان امام حسین(ع) قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌شرق گفت: در راستای شعار پیشگیری مقدم بر درمان، بیمارستان امام حسین(ع) قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌شرق به یاد ۷ شهید مدافع حرم نزاجا، ۷ طرح پایش در محل شهرک هوانیروز طرح‌ریزی و اجرایی می‌کند. به گزارش فت فتو از کرمان، سرتیپ دوم دکتر امیر غلامعلیان امروز با تبریک دهه مبارک فجر […]


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌شرق گفت: در راستای شعار پیشگیری مقدم بر درمان، بیمارستان امام حسین(ع) قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌شرق به یاد ۷ شهید مدافع حرم نزاجا، ۷ طرح پایش در محل شهرک هوانیروز طرح‌ریزی و اجرایی می‌کند.

به گزارش فت فتو از کرمان، سرتیپ دوم دکتر امیر غلامعلیان امروز با تبریک دهه مبارک فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در راستای شعار پیشگیری مقدم بر درمان، بیمارستان امام حسین(ع) قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌شرق به یاد ۷ شهید مدافع حرم نزاجا، ۷ طرح پایش در محل شهرک هوانیروز طرح‌ریزی و اجرایی می‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌شرق با اشاره به اینکه جامع هدف این ۷ طرح، شامل فرزندان کارکنان نیروهای مسلح به همراه فرزندان خانواده‌های شهرک اقماری منازل سازمانی‌ست، افزود: طرح اول مربوط به ناهنجاری‌های ستون فقرات و اختلالات اسکلتی و کف پا بود که نزدیک به ۷۰۰ نفر در این طرح پایش شدند و ۲۷ درصد دچار مشکلاتی بودند که با مراجعه به بیمارستان امام حسین(ع) ارتش و انجام اقدامات غیر جراحی، مانع از پیشرفت بیماری آنها شد.

 امیر غلامعلیان عنوان کرد: در فاز دوم که از امروز آغاز شده است، طرح پایش دهان و دندان برگزار و کودکان بین ۷ تا ۱۲ سال مشکلات دندانی آنها با حضور دو پزشک متخصص دهان و دندان و یک دندانپزشک عمومی مورد پایش قرارگرفته و بنا بر آمار، تا این لحظه حدود ۲هزار و ۱۰۰ نفر مورد پایش قرار گرفته و برای ادامه درمان خود به بیمارستان امام حسین مراجعه و تحت رصد دوره‌ای قرار می‌گیرند.

 ارشد نظامی اجا در جنوب‌شرق کشور افزود: در ادامه برگزاری طرح‌های هفت‌گانه پایش، به‌زودی طرح‌های پایش سرطان پروستات، دهانه رحم و بیماری‌های چشم و سایر اختلالات حرکتی برگزار می‌شود.

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





اجرای ۷ طرح پایش سلامت در بیمارستان امام حسین(ع) قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق

منبع: فــارس
? اجرای ۷ طرح پایش سلامت در بیمارستان امام حسین(ع) قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق