اجرای ۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در ریگان و گنبکی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان گفت: طی این هفته ۵۰ برنامه تدارک‌ دیده‌ شده است که‌ در سطح دو شهرستان برگزار می‌شود. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری آرمان کرمان به نقل از پایگاه خبری دیارنخل، سرهنگ عرفان موسی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: در طول این […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان گفت: طی این هفته ۵۰ برنامه تدارک‌ دیده‌ شده است که‌ در سطح دو شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری آرمان کرمان به نقل از پایگاه خبری دیارنخل، سرهنگ عرفان موسی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: در طول این چهل و چهار سال، بسیج به‌عنوان یک مکتب ارزشی گسترش پیدا کرده و امروز برای حل مشکلات در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیازمند تفکر بسیج هستیم تا با بهره‌گیری از این تفکر مشکلات را حل‌ و فصل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان عنوان کرد: یکی دیگر از نمادهای ظهور بسیج در خارج از مرزها تفکر آزادی‌خواهی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است که طی این ایام در همه کشورهای جهان شاهد این مهم هستیم که این تفکر فرامرزی بسیج است.

وی افزود: طی این هفته ۵۰ برنامه تدارک‌دیده‌شده است که‌ در سطح دوشهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ریگان با بیان این که برنامه‌های هفته بسیج از امروز دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه آغاز و تا پنجم آذر ادامه دارد، تصریح کرد: در هفته گرامیداشت بسیج، پنج محور خدمت‌رسانی، جهاد خدمت و محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روشنگری و جهاد تبیین، حفظ اقتدار و انسجام بسیجیان و تولید محتوا و اقدامات فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و صعب‌العبور، افتتاح چندین طرح، برگزاری یادواره شهدا، گل‌باران قبور مطهر شهدا، برگزاری کارگاه‌های علمی، برگزاری جلسات آموزشی سواد رسانه، توزیع کمک‌های معیشتی، اعزام گروه‌های جهادی، برپایی میز خدمت در مصلی نمازجمعه و نمایش اقتدار بسیج از جمله برنامه‌هایی خواهد بود که در این هفته توسط بسیجیان شهرستان‌های ریگان و گنبکی اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/د




اجرای ۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در ریگان و گنبکی

منبع:آرمـان
? اجرای ۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در ریگان و گنبکی