اتمام فاز اول عملیات نورپردازی ارگ تاریخی بم

کرمان – مدیر پایگاه میراث جهانی و منظر فرهنگی بم گفت: فاز اول عملیات نورپردازی ارگ تاریخی بم از ابتدای آذر ۱۴۰۱ آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد. به گزارش فت فتو، محسن قاسمی گفت: فاز اول عملیات نورپردازی ارگ تاریخی بم با اعتباری معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از […]

کرمان – مدیر پایگاه میراث جهانی و منظر فرهنگی بم گفت: فاز اول عملیات نورپردازی ارگ تاریخی بم از ابتدای آذر ۱۴۰۱ آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

به گزارش فت فتو، محسن قاسمی گفت: فاز اول عملیات نورپردازی ارگ تاریخی بم با اعتباری معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از ابتدای آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

قاسمی اظهار کرد: در این فاز نورپردازی بازار، خانه سیستانی، خانه میراکبر، مسجد پیامبر (ص) و بخشی از حصار دوم ارگ تاریخی بم انجام می‌شود.

مدیر پایگاه میراث جهانی و منظر فرهنگی بم افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای طراحی و اجرای فاز اول عملیات نورپردازی ارگ تاریخی بم در نظر گرفته شده است.

او خاطرنشان کرد: خوشبختانه مطالعات نورپردازی تمامی بخش‌های ارگ تاریخی انجام شده و اجرای فازهای دیگر این عملیات منوط به تأمین اعتبار دوباره است.

کد خبر ۵۶۴۸۸۲۸




اتمام فاز اول عملیات نورپردازی ارگ تاریخی بم

منبع: مــهر
? اتمام فاز اول عملیات نورپردازی ارگ تاریخی بم