ابلاغ امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی

فرماندار زرند دستورالعمل امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی را به مدیر جهاد کشاورزی و بانک‌های عامل شهرستان زرند ابلاغ کرد. فت فتو کرمان – علی صادق زاده  در خصوص تسهیلات و وام‌های اعطایی خسارت دیدگان بخش کشاورزی که در سال زراعی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ دچار خشکسالی شده اند، می‌گوید: با توجه به پیگیری‌ها […]

فرماندار زرند دستورالعمل امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی را به مدیر جهاد کشاورزی و بانک‌های عامل شهرستان زرند ابلاغ کرد.

فت فتو کرمان – علی صادق زاده  در خصوص تسهیلات و وام‌های اعطایی خسارت دیدگان بخش کشاورزی که در سال زراعی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ دچار خشکسالی شده اند، می‌گوید: با توجه به پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده و مجوز لازم مصوبه هیأت وزیران در دیماه با امضای  مخبر معاون اول رییس جمهور، برای امهال سه ساله، بخشودگی سود، کارمزد و جرائم دیرکرد تسهیلات دریافتی صادر گردیده و خسارت دیدگان بخش کشاورزی تنها باید اصل وام و تسهیلات دریافتی را پرداخت کنند.

او با بیان اینکه انتظار می‌رود هرچه سریعتر با عنایت ویژه سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی کشور، مصوبه امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی اجرایی گردد، گفت: بر اساس این مصوبه بانک‌های عامل موظف هستند ضمن بخشودگی سود، کارمزد و جرایم تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان بخش کشاورزی که در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دچار خشکسالی شده اند و سررسید بدهی آن‌ها درسال ۱۴۰۰ است، اصل تسهیلات دریافتی را به مدت سه سال امهال کنند.

فرماندار زرندمی گوید: دستورالعمل امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی نیز از سوی فرمانداری به مدیریت جهاد کشاورزی و بانک‌های عامل شهرستان زرند ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ی




ابلاغ امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ابلاغ امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی