آینده گردشگری کرمان از لحاظ حجم و توزیع مناسب خواهد بود

نذیر کرمان/کرمان معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: سرمایه‌گذاری‌های گردشگری در بسیاری از شهرهای استان پراکنده است که در بیشتر استان‌ها این‌گونه نیست لذا آینده گردشگری کرمان از لحاظ حجم و توزیع مناسب خواهد بود. علی اصغر شالبافیان صبح امروز ۱۶ اسفندماه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: سرمایه‌گذاری‌های گردشگری در بسیاری از شهرهای استان پراکنده است که در بیشتر استان‌ها این‌گونه نیست لذا آینده گردشگری کرمان از لحاظ حجم و توزیع مناسب خواهد بود.

علی اصغر شالبافیان صبح امروز ۱۶ اسفندماه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان اظهار کرد: بیش از یک میلیون نفر، نیرو در ایام نوروز به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: استان کرمان ظرفیت‌های متنوع گردشگری دارد و استان منحصربه فردی است و کرمان از سایر استان ها از لحاظ سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری پیشرو است.

وی با اشاره به ضعف‌ها و موانع گردشگری استان کرمان افزود: با توجه به اینکه حمل و نقل یکی از چالش‌های کرمان است لذا پروازهای چارتری در این استان می‌تواند راه‌گشا باشد.

شالبافیان بیان کرد: پیشنهاد برگزاری رویداد برجسته بین‌المللی گردشگری در استان کرمان داده‌ایم و هنوز این موضوع تصویب نشده است.

وی با تاکید بر این‌که کرمان در محوریت رویدادها مغفول مانده است، تصریح کرد: استان ظرفیت بسیار غنی در میراث ناملموس دارد لذا این خطه می‌تواند میزبان گردشگری خوراک باشد.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این مطلب که برنامه کرمان ۱۴۰۴ مفید است و هر کمکی بتوانیم برای اجرای آن خواهیم کرد، افزود: استان کرمان به جهت موقعیت جغرافیایی از مزایایی برخوردار است و می‌توانید از گردشگران عبوری استفاده کنید و در برخی از استان‌ها دهیارها رویدادهای مختلفی در طول مسیر اجرا می‌کنند.

وی در پایان گفت: جاذبه‌های گردشگری استان کرمان را به خوبی معرفی کنید  و در این رابطه سازمان امور عشایر در برخی استان‌ها یکی از مهمترین فعالان گردشگری هستند.

انتهای پیام




آینده گردشگری کرمان از لحاظ حجم و توزیع مناسب خواهد بود

منبع: ایـسنا
? آینده گردشگری کرمان از لحاظ حجم و توزیع مناسب خواهد بود