«آیدا» قربانی کینه تروریست‌ها شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش درپی شهادت «آیدا قاسمی» دانش‌آموز خبرنگار در حادثه تروریستی کرمان، پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش نذیر کرمان، در متن پیام اصغر باقرزاده آمده است: «آیدا قاسمی» دانش‌آموز کلاس پنجم دبستان حکمت ناحیه یک کرمان، که دانش آموزخبرنگار خبرگزاری پانا بود، آخرین خبر خود را با شهادت مظلومانه […]

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش درپی شهادت «آیدا قاسمی» دانش‌آموز خبرنگار در حادثه تروریستی کرمان، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش نذیر کرمان، در متن پیام اصغر باقرزاده آمده است: «آیدا قاسمی» دانش‌آموز کلاس پنجم دبستان حکمت ناحیه یک کرمان، که دانش آموزخبرنگار خبرگزاری پانا بود، آخرین خبر خود را با شهادت مظلومانه به جهانیان مخابره کرد. آیدا قربانی کینه تروریست‌ها شد.

آری درست است، رسالت خبرنگاران پانا همواره روشنگری در زمینه کینه ‌توزی دشمن و رساندن این پیام به دشمنان است که آیدا در این راه پیشقدم شد و راه حاج قاسم را دنبال کرد.

اینجانب با نهایت تاثر، شهادت آیدا قاسمی، این دانش آموز سرشار از ذوق خبرنگاری را به خانواده محترم و همکلاسی‌هایش همچنین جامعه خبری و رسانه‌ای کشور تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان برای خانواده ایشان، صبری عظیم و اجری جزیل، مسئلت دارم.

انتهای پیام




«آیدا» قربانی کینه تروریست‌ها شد

منبع: ایـسنا
? «آیدا» قربانی کینه تروریست‌ها شد