آمادگی پلیس راهور در نیمه شعبان

رئیس پلیس راهور استان کرمان از آمادگی صد درصدی نیرو‌های پلیس راهنمایی و رانندگی برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم نیمه شعبان خبر داد. سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: همزمان با برپایی جشن‌های نیمه شعبان، پلیس راهور استان کرمان برای برپایی هر چه بهتر مراسمات و برقراری نظم و روان‌سازی ترافیک خیابان‌ها، از تمام توان […]

رئیس پلیس راهور استان کرمان از آمادگی صد درصدی نیرو‌های پلیس راهنمایی و رانندگی برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم نیمه شعبان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: همزمان با برپایی جشن‌های نیمه شعبان، پلیس راهور استان کرمان برای برپایی هر چه بهتر مراسمات و برقراری نظم و روان‌سازی ترافیک خیابان‌ها، از تمام توان خود استفاده می‌کند وبرنامه‌های ویژه‌ای را دستور کار دارد.

او می‌گوید: روانسازی ترافیک سطح شهر، برخورد با خودرو‌هایی که با آلودگی صوتی نظم شهر را به هم می‌زنند و همچنین برخورد با کارناوال‌های عروسی که اقدام به هنجارشکنی و ایجاد اختلال درعبور و مرور و نظم عمومی می‌کنند از اقدامات پلیس خواهد بود.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان امید است مردم نیزدر پیشگیری از سوانح با پلیس مشارکت جدی داشته باشند و بدانند این همکاری مهمترین شرط کاهش جانباختگان حوادث رانندگی است.

سرهنگ خوشوقت گفت: محدودیت‌های ترافیکی در سطح معابر و مسیر‌های پر تردد به صورت مقطعی و با توجه به شرایط ترافیکی اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان از شهروندان خواست: برای تسهیل در رفت و آمد خود و دیگران، از تردد با وسایط نقلیه شخصی خودداری کرده و حتی الامکان از وسایط حمل و نقل عمومی استفاده کنند و کمال همکاری را با کارکنان پلیس در افزایش امنیت داشته باشند.

فت فتو کرمان کرمان




آمادگی پلیس راهور در نیمه شعبان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آمادگی پلیس راهور در نیمه شعبان