آمادگی با ۲۷ اکیپ نظارتی بهداشتی کشتاردام در روز عیدقربان

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان از تجهیز و ساماندهی ۲۷ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دام در روز عید قربان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان‌ به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان، علی احمدی مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با اشاره به اینکه دامپزشکی به صورت ویژه نسبت […]

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان از تجهیز و ساماندهی ۲۷ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دام در روز عید قربان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان، علی احمدی مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با اشاره به اینکه دامپزشکی به صورت ویژه نسبت به اجرای طرح نظارت و کنترل بهداشتی و شرعی بر دام‌‌های قربانی مردم اقدام می‌‌کند، گفت: در این راستا اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان تمهیدات ویژه‌‌ای برای برگزاری مراسم عید قربان در نظر گرفته است.

 
مدیر کل دامپزشکی جنوب کرمان از تجهیز و ساماندهی اکیپ‌‌های ثابت و سیار دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دام در روز عید قربان خبر داد و بیان کرد: در همین راستا بیست و هفت اکیپ شامل دوازده اکیپ ثابت و پانزده اکیپ سیار  در کشتارگاه‌‌ها و نقاط تعیین شده در شهرستان‌ها برای ذبح دام مستقر شده و خدمات خود را رایگان ارائه می‌دهند.
 
مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با اشاره به اینکه اکیپ‌های دامپزشکی از صبح روز عید سعید قربان فعال هستند خاطرنشان کرد: ذبح دام قربانی در منازل و معابر ممنوع است.

انتهای خبر/پورحیدر 




آمادگی با ۲۷ اکیپ نظارتی بهداشتی کشتاردام در روز عیدقربان

منبع:آرمـان
? آمادگی با ۲۷ اکیپ نظارتی بهداشتی کشتاردام در روز عیدقربان