آمادگی استان کرمان برای پایلوت اشتغال مددجویان از مسیرهای توسعه‌

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: استان کرمان آمادگی دارد تا پایلوت اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) از مسیرهای توسعه شود. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» صبح امروز محمدرضا پورابراهیمی در آئین جشن خودکفایی ۵۰۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با اشاره به این‌که با برنامه‌‌ریزی‌های […]

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: استان کرمان آمادگی دارد تا پایلوت اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) از مسیرهای توسعه شود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» صبح امروز محمدرضا پورابراهیمی در آئین جشن خودکفایی ۵۰۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با اشاره به این‌که با برنامه‌‌ریزی‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) و حمایت‌های مجلس توانسته‌ایم این مسیر مهم را دنبال کنیم، بیان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این مسیر ادامه یابد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان این‌که هرچه در حوزه افزایش تولید کشور کمک کنیم و در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم اثرش در شاخص تولید ناخالص کشور نیز دیده می‌شود.
وی دو موضوع مهم از جمله اشتغال و خودکفایی را از اولویت‌های مهم دانست که در راستای حمایت از تولید و اقتصاد کشور دنبال می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به ظرفیت استان کرمان گفت:  این استان ظرفیت دارد در حوزه پیشگامی برای اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امدادامام خمینی(ره) از مسیرهای توسعه‌ای پایلوت شود از این رو در کنار این مسیر با هماهنگی در حوزه‌های مختلف و با ایجاد کردن ساختار تعاملی، ظرفیت‌های متعددی که باعث افزایش اشتغال می‌شود را تسهیل می‌کنیم.

وی با تاکید بر این‌که در حوزه مهارت‌، آموزش و حرفه‌های خاص در استان کرمان بشدت نیازمند نیروهای ماهر هستیم، تاکید کرد: یکی از این ظرفیت‌ها برای پرورش نیروهای ماهر خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

پورابراهیمی در پایان گفت: طی دو سال گذشته در شهرستان کرمان ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری شروع شده است.
انتهای خبر/پسند
 




آمادگی استان کرمان برای پایلوت اشتغال مددجویان از مسیرهای توسعه‌

منبع:آرمـان
? آمادگی استان کرمان برای پایلوت اشتغال مددجویان از مسیرهای توسعه‌