آماده‌باش آتش‌نشانان کرمانی در پی وزش بادهای شدید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آماده‌باش آتش‌نشانان با توجه به وقوع بادهای شدید خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ابراهیم بابایی گفت: با توجه به وزش باد شدید و طوفان در شهر کرمان، ایستگاه‌های آتش‌نشانی در حالت آماده‌باش بوده و آتش‌نشانان در آماده‌باش کامل هستند. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و […]


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آماده‌باش آتش‌نشانان با توجه به وقوع بادهای شدید خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ابراهیم بابایی گفت: با توجه به وزش باد شدید و طوفان در شهر کرمان، ایستگاه‌های آتش‌نشانی در حالت آماده‌باش بوده و آتش‌نشانان در آماده‌باش کامل هستند. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از شهروندان خواست در صورت نداشتن کار ضروری در زمان وزش شدید باد از خانه خارج نشوند و در صورت حضور در معابر عمومی به‌ویژه ساعات عصرگاهی از اماکن مسقف عبور کرده و در فضای باز قرار نگیرند.

 بابایی از شهروندان خواست از گرفتن عکس سلفی در طوفان، قرار گرفتن روی لبه بام‌ها و ارتفاعات در زمان وزش شدید باد خودداری کنند.همچنین در صورت امکان، از تردد و پارک خودرو در مجاور درختان و ساختمان‌های نیمه‌ساز یا درحال ساخت جلوگیری شود چرا که امکان سقوط مصالح و شکستن درختان وجود دارد.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در ادامه بیان کرد: در این وضعیت طوفانی احتمال از هم جدا شدن اتصالات دودکش‌ها و سقوط کلاهک دودکش‌ها وجود دارد، بنابراین به همه هم استانی‌‌ها و شهروندان عزیز توصیه می‌شود با بررسی دودکش‌های وسایل گرمایشی از خطر مسمومیت با گازمونواکسید کربن برای خود و خانواده جلوگیری کنند.

 بابایی تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تماس بگیرند تا آتش‌نشانان برای کمک به آن‌ها اقدام کنند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





آماده‌باش آتش‌نشانان کرمانی در پی وزش بادهای شدید

منبع: فــارس
? آماده‌باش آتش‌نشانان کرمانی در پی وزش بادهای شدید