آغاز عملیات ساخت ۱۰۴ مدرسه در استان کرمان طی دو سال اخیر 

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از ساخت روزانه سه کلاس درس در استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: در دو سال اخیر عملیات ساخت ۱۰۴ مدرسه در استان به همت خیرین آغاز شده است.  رضا رضایی امروز ۲۴ بهمن ماه در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از ساخت روزانه سه کلاس درس در استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: در دو سال اخیر عملیات ساخت ۱۰۴ مدرسه در استان به همت خیرین آغاز شده است. 

رضا رضایی امروز ۲۴ بهمن ماه در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت روز پاسدار، رسالت آموزش و پرورش را پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و تربیت نسلی دانست که بتواند بر آرمان‌های متعالی انقلاب مصرانه بایستد و تمام تلاش خودش را به عمل بیاورد.

وی گفت: امروز ائتلاف آموزش و پرورش با سایر ارکان نظام و انقلاب اسلامی بیش از پیش ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و بر همین اساس حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار آموزش و پرورش در مأموریت‌های محوله به عنوان یک اصل ارزشمند و اساسی مورد توجه است.

رضایی با اشاره به حضور مؤثر سازمان بسیج فرهنگیان در بدنه آموزش و پرورش و وجود همکاری بسیار مؤثر و تنگاتنگ بین سپاه و آموزش و پرورش، افزود: در سازمان بسیج دانش آموزی این همکاری در برنامه‌های مؤثر و عالی تربیتی به وضوح مشهود است، از جمله اردوی راهیان نور که به عنوان یک فعالیت تربیتی و عملیاتی مؤثر است که به لحاظ تربیتی تحولات عمیقی را در تعداد زیادی از دانش آموزان ایجاد کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اعزام حدود ۵۰۰۰ دانش آموز استان به اردوهای راهیان نور دانش آموزی خوزستان بیان کرد: کرمان در زمینه اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور خوزستان جز استان‌های برتر کشور است.

وی با اشاره به درخشش دانش‌آموزان استان در مسابقات ورزشی، قرآن و معارف اسلامی و کنکور سراسری در دو سال اخیر گفت: تربیت نسلی متعهد، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

رضایی از ساخت روزانه سه کلاس درس در استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: در دو سال اخیر عملیات ساخت ۱۰۴ مدرسه در استان به همت خیرین آغاز شده است.

رضایی با اشاره به شهادت ۲۸ و مجروحیت ۱۲۰ دانش آموز و فرهنگی استان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: مدرسه شهدای دانش آموز استان فردا در کرمان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام 




آغاز عملیات ساخت ۱۰۴ مدرسه در استان کرمان طی دو سال اخیر 

منبع: ایـسنا
? آغاز عملیات ساخت ۱۰۴ مدرسه در استان کرمان طی دو سال اخیر