آغاز عملیات تیغ زنی و بازگشایی راه‌های روستایی در جنوب کرمان

معاون راهداری جنوب کرمان از آغاز عملیات تیغ زنی و بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان‌های جنوبی با فرو کش کردن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر داد. مجتبی رئیسی گفت: جاری شدن سیلاب ۳ روز گذشته سبب تخریب و خسارت به بدخی زیرساخت‌های جاده‌های جنوب کرمان شد که با حضور عوامل راهداری در حال حاضر تمامی محور‌های […]

معاون راهداری جنوب کرمان از آغاز عملیات تیغ زنی و بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان‌های جنوبی با فرو کش کردن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر داد.

مجتبی رئیسی گفت: جاری شدن سیلاب ۳ روز گذشته سبب تخریب و خسارت به بدخی زیرساخت‌های جاده‌های جنوب کرمان شد که با حضور عوامل راهداری در حال حاضر تمامی محور‌های ارتباطی اصلی بازگشایی شده است.

به گفته او، کار عملیات بازگشایی راه‌های روستایی و بهسازی مناطق خسارت دیده از سیلاب با استفاده از ۸۰ دستگاه راهداری آغاز شده است.

رئیسی می‌گوید: در حال حاضر با استفاده از ماشین آلات راهداری موجود در جنوب کرمان مسیر‌های آسیب دیده و تخریب شده به صورت موقت ترمیم و بازگشایی شده و زیر بار ترافیک قرار گرفته و مابقی راه‌ها هم در دست ترمیم است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در سیلاب اخیر به ۴۰ کیلومتر از محور‌های اصلی، بیش از ۳۵ کیلومتر محور فرعی و ۲۷۰ کیلومتر از محور‌های خاکی روستایی جنوب استان کرمان خسارت وارد شده و ۴۰ آبنما هم خسارت دیده است که میزان برآورد خسارت ۱۲۰ میلیارد برآورد شده است.

فت فتو کرمان کرمان




آغاز عملیات تیغ زنی و بازگشایی راه‌های روستایی در جنوب کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آغاز عملیات تیغ زنی و بازگشایی راه‌های روستایی در جنوب کرمان