آغاز بکار فولاد راور برای ۱۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود

کرمان-. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: فولاد راور ظرف چند ماه آینده رسماً کار خود را آغاز می‌کند و با آغاز به کار این کارخانه برای تقریبا ۱۰۰۰ نفر ظرفیت اشتغال ایجاد می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح چهارشنبه در مراسم عملیات اجرایی طرح انتقال ۱۴۰ مگاوات برق از زرند […]

کرمان-. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: فولاد راور ظرف چند ماه آینده رسماً کار خود را آغاز می‌کند و با آغاز به کار این کارخانه برای تقریبا ۱۰۰۰ نفر ظرفیت اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح چهارشنبه در مراسم عملیات اجرایی طرح انتقال ۱۴۰ مگاوات برق از زرند به صنعت شهرستان راور اظهار کرد: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح ظرفیت ایجاد واحدهای صنعتی جدید که محدودیت برق داشتند، برطرف خواهد شد.

پور ابراهیمی تصریح کرد: از ماه‌های آینده واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی می‌توانند از این زیرساخت برق به صورت ویژه استفاده کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس یادآوری کرد: برق موردنیاز کارخانه فولاد راور حدود ۲۰ مگاوات و ۱۲۰ مگاوات نیز سرمایه‌گذاری است که جهت طرح‌های توسعه‌ای صنعتی شهرستان مورد استفاده قرارخواهد گرفت.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه فولاد راور ظرف چند ماه آینده رسماً کار خود را آغاز می‌کند، گفت: برق اصلی‌ترین نیاز این کارخانه محسوب می‌شود و با آغاز به کار این کارخانه برای تقریباً ۱۰۰۰ نفر ظرفیت اشتغال ایجاد می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد بزودی موضوعات مرتبط با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای خط اجرا که لازم است همکاری کنند، نهایی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در پایان گفت: امیدواریم زمان اجرای این پروژه با توافقات انجام شده به حداقل ممکن برسد و اول سال آینده شاهد اتصال خط برق و آغاز عملیات تولید فولاد راور باشیم.

کد خبر ۵۹۷۱۷۴۷




آغاز بکار فولاد راور برای ۱۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود

منبع: مــهر
? آغاز بکار فولاد راور برای ۱۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود