آغاز به کار طرح ملی آموزش رایگان هنر به صورت رسمی  در جنوب کرمان

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: طرح ملی آموزش رایگان هنر به صورت رسمی  در ۸ رشته و در پنج شهرستان در جنوب کرمان آغاز به کار کرد. حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اعلام این خبر گفت: طرح آموزش رایگان هنر از زمان آغاز […]

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: طرح ملی آموزش رایگان هنر به صورت رسمی  در ۸ رشته و در پنج شهرستان در جنوب کرمان آغاز به کار کرد.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اعلام این خبر گفت: طرح آموزش رایگان هنر از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم  وبا توجه به شعارهای دولت مردمی مبنی بر اینکه برنامه ‌های فرهنگی و هنری باید در سراسر کشور شتاب یابد، این طرح پیگیری و آغاز به کار کرده است.
وی با بیان اینکه این طرح در مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته به عنوان پایلوت شروع شده است اظهار کرد: جنوب کرمان نیز جز ۱۱ استان مورد هدف این طرح بود.
اسحاقی هدف از اجرای این طرح را کشف و توسعه استعدادها و کسب و کارهای فرهنگی وهنری از طریق طرح آموزش رایگان هنردانست و گفت: معرفی استعدادهای هنری در مناطق کمتر توسعه یافته از طریق این طرح فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه آموزش رایگان هنر در مناطق کمتر توسعه یافته می‌تواند به ایجاد عدالت اجتماعی کمک کند، خاطرنشان کرد: چرا که از این طریق جوانان و نوجوانان با استعداد در مناطق محروم شناسایی ومعرفی می‌شوند.
اسحاقی با این توضیح که در جنوب کرمان ۳ هزار نفر در طرح آموزش رایگان هنر ثبت نام کرده اند، بیان کرد: این طرح در چند مرحله برگزار می شود که در مرحله اول ۱۲۵ نفر در۸ رشته و در ۵ شهرستان در دوره ها شرکت کرده اند و کلاس ها در حال برگزاری می باشند.
وی  از  توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تقدیر کرد و  گفت: این طرح جهت برقراری عدالت اجتماعی وتقسیم عادلانه آموزش  با رویکرد توسعه هنر مطرح شده  و فاز اول آن از ۹ بهمن تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارد.

انتهای پیام




آغاز به کار طرح ملی آموزش رایگان هنر به صورت رسمی  در جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? آغاز به کار طرح ملی آموزش رایگان هنر به صورت رسمی  در جنوب کرمان