آغاز به کار بسیح با نگاه بازسازی طرح شهید سلیمانی در هزار و ۵۸۴ پایگاه

حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که بسیج در هزار و ۵۸۴ پایگاه فعالیت خود با نگاه بازسازی طرح شهید سلیمانی شروع کرد: سپاه ثارالله آمادگی دارد در صورت اعلام نیاز علوم پزشکی ۲۰ مرکز واکسیناسیون، ۲۰ نقاهتگاه و ۲۰ مرکز منتخب پذیرش بیماران کرونایی را ایجاد کند. به گزارش […]

حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که بسیج در هزار و ۵۸۴ پایگاه فعالیت خود با نگاه بازسازی طرح شهید سلیمانی شروع کرد: سپاه ثارالله آمادگی دارد در صورت اعلام نیاز علوم پزشکی ۲۰ مرکز واکسیناسیون، ۲۰ نقاهتگاه و ۲۰ مرکز منتخب پذیرش بیماران کرونایی را ایجاد کند.

به گزارش فت فتو؛ پیش از ظهر امروز جلسه ی قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) در کرمان و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشکر حسین سلامی و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سردار حسین معروفی برگزار شد.

در این جلسه سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: خدا را شاکریم که استان کرمان از حدود یک سال و نیم قبل جز استانهای بسیار هماهنگ و متحد برای مقابله با بیماری کرونا و خدمت به مردم بوده است.

وی در خصوص اقدامات بسیج در راستای مبارزه با بیماری همه گیر کرونا در استان کرمان  توضیح داد: تلاش کردیم تا ۵۷۱ هزار بسته معیشتی تهیه و در میان  ۶۲ هزار خانواده شناسایی شده، توزیع کنیم همچنین توانستیم در پیک چهارم در مدت کمتر از ۳ ماه حدود ۸۰درصد فوتی ها کاهش دهیم.


معروفی ادامه داد: در پیک پنجم به فرمان ولی امر مسلمین جهان کارهایی از جمله تشکیل جلسه تخصصی با دانشگاههای علوم پزشکی،ستاد مقابله با کرونا استان، تشکیل قرارگاه بهداشتی امام رضا(ع)، جلسه شورای تامین برای کنترل ورودی و خروجی های استان تا کنون انجام شده است.

آغاز به کار بسیح با نگاه بازسازی طرح شهید سلیمانی در هزار و ۵۸۴ پایگاه


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که  بسیج در  هزار و ۵۸۴ پایگاه فعالیت خود با نگاه بازسازی طرح شهید سلیمانی شروع کرد، توضیح داد: کنترل ورودی و خروجی های شهر با کمک ۶۵۰ نفر بسیجی واگذار شده به ناجا، استفاده از موتورهای گردانهای امام علی برای پخش کمک های مومنانه و دارو، ۹ مرکز واکسیناسیون سپاه از جمله ی اقدامات تا کنون انجام گرفته تا کنون بوده است.

وی تاکید کرد: سپاه ثارالله آمادگی دارد در صورت اعلام نیاز علوم پزشکی ۲۰ مرکز واکسیناسیون، ۲۰ نقاهتگاه و ۲۰ مرکز منتخب پذیرش بیماران کرونایی را ایجاد کند.

رعایت بیش از ۷۰ درصد شیوه نامه های بهداشتی توسط هیات های مذهبی کرمان

در ادامه زینی وند استاندار کرمان گفت: از دانشگاههای علوم پزشکی و بهداشت درمان و سپاه ثارالله بخاطر هماهنگی خوب همچنین از فرماندهی انتظامی استان، اعضای ستاد کرونا استان و شهرستانها تشکر میکنم.


وی افزود: از هیاتهای مذهبی به دلیل  رعایت پروتکل ها در مراسم عزاداری امام  دهه اول محرم تشکر میکنم چرا که بیش از ۷۰ درصد شیوه نامه های بهداشتی در این مراسم رعایت شده است.


استاندار کرمان عنوان کرد: ما تلاش کردیم هیچ مزاحمتی برای کشور در حوزه کرونا ایجاد نکنیم.

زینی وند در خصوص وضعیت کرونا در شهر کرمان گفت: امروز حدود ۲ هزار بیمار بستری و حدود ۵۰۰ نفر مراقبت در منزل وجود دارد و متاسفانه  هفته گذشته در بیمارستان افضلی پور  ۴۲۰ بیمار کرونایی بستری بود به گونه ای که حتی پارکینگ بیمارستان هم برای درمان بیماران کرونایی اختصاص داده شده بود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه دیروز جز استانهایی بودیم که آمار بیماران کرونایی رو به کاهش بود ضمن این که شاهد هستیم بیماران سرپایی و تستها در حال کاهش است.

سپاه استان کرمان در محرومیت زدایی بسیار درخشیده است

حجت الاسلام علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در این جلسه گفت: سپاه در کنار همه ماموریتهایی که دارد در سه موضوع بسیار اثرگذار ورود کرده است.


وی توضیح داد: بحث مبارزه با کرونا که از مشکلات کشور است و سپاه به خوبی با مسیولین اجرایی فراتر از تصور کمک می کند، سپاه در محرومیت زدایی بسیار درخشیده در استان و فعالیت های ویژه ای داشته است همچنین در مکتب شهید سلیمانی که افتخار جهان اسلام است انصافا سپاه ماموریت شاخص و فاخری در استان تعریف کرده است.

انتهای پیام/




آغاز به کار بسیح با نگاه بازسازی طرح شهید سلیمانی در هزار و ۵۸۴ پایگاه

منبع:دانــا
? آغاز به کار بسیح با نگاه بازسازی طرح شهید سلیمانی در هزار و ۵۸۴ پایگاه