آسیب فضای مجازی به دانش‌آموزان

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: در اختیار گذاشتن تلفن همراه هوشمند به دانش آموزان در دوران کرونا آسیب‌های زیادی به همراه داشت به طوری که زیانش بیشتر از نفعش بود و حالا جدا کردن دانش‌آموزان از فضای مجازی بسیار دشوار است. حجت‌الاسلام علی توکلی امروز ۱۰ تیرماه در نشست با […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: در اختیار گذاشتن تلفن همراه هوشمند به دانش آموزان در دوران کرونا آسیب‌های زیادی به همراه داشت به طوری که زیانش بیشتر از نفعش بود و حالا جدا کردن دانش‌آموزان از فضای مجازی بسیار دشوار است.

حجت‌الاسلام علی توکلی امروز ۱۰ تیرماه در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان کرمان با تبیین اهمیت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه برای نسل نوجوان و جوان اظهار کرد: معلمانی که در دوران کرونا بهترین آموزش‌های درسی و بهداشتی را به دانش آموزان ارائه کردند، قطعا می‌توانند در برابر ناهنجاری‌های اخلاقی هم مقابله کنند.

وی افزود: در اختیار گذاشتن تلفن همراه هوشمند به دانش آموزان در دوران کرونا آسیب‌های زیادی به همراه داشت به طوری که زیانش بیشتر از نفعش بود و حالا جدا کردن دانش آموزان از فضای مجازی بسیار دشوار است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش پایگاه پیشگیری از جرم و ناهنجاری‌های اخلاقی است، اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت بهترین پیشگیری کننده از آسیب‌های اجتماعی است، اما معلمی که می‌خواهد از آسیب‌ها پیشگیری کند اول باید خودارزیابی داشته باشد و خودش را تربیت کند، حالت خود ارزیابی و محاسبه نفس باید داشته باشیم و نقش خود را در حوادث بپذیریم.  

توکلی تصریح کرد: در نظام آموزشی باید خود ارزیابی باشد، اینکه در بروز حوادث زندگی چه کسی مقصر است؛ اگر بر زبان خود مسلط شویم بسیاری از مشکلات شکل نمی‌گیرد و در این صورت نمی‌گوییم همیشه دیگران مقصر هستند.

انتهای پیام




آسیب فضای مجازی به دانش‌آموزان

منبع: ایـسنا
? آسیب فضای مجازی به دانش‌آموزان