آزادی ۳۲۰ مددجوی جرایم غیرعمد همزمان با سفر ریاست قوه قضائیه به کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سفر ریاست قوه قضائیه به استان کرمان ۲۴۵ مددجوی جرایم عمد دارای مجازات‌های سبک و نیز ۷۵ مددجوی جرایم غیرعمد با استفاده از کمک‌های مردمی و خیران، کمک‌های ستاد دیه کشور و تسهیلات قرض‌الحسنه از زندان‌های این استان آزاد می‌شوند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم […]


رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سفر ریاست قوه قضائیه به استان کرمان ۲۴۵ مددجوی جرایم عمد دارای مجازات‌های سبک و نیز ۷۵ مددجوی جرایم غیرعمد با استفاده از کمک‌های مردمی و خیران، کمک‌های ستاد دیه کشور و تسهیلات قرض‌الحسنه از زندان‌های این استان آزاد می‌شوند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی با اشاره به آزادی ۳۲۰ مددجوی جرایم غیرعمد همزمان با سفر ریاست قوه قضائیه به استان کرمان اظهار کرد: مجموع بدهی مددجویان جرایم غیرعمد آزاد شده یک‌هزار و ۶۹۹ میلیارد ریال بوده است که از این میزان ۷۱۸ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال گذشت شاکی حاصل شده است.

وی با بیان این مطلب که توان پرداخت مددجویان جرایم غیرعمد نیز ۸۲۱ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال بوده است، خاطرنشان کرد: ۱۵۸ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال تسهیلات بانکی نیز در این زمینه به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۹ نفر از محکومان جرایم غیرعمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

 حمیدی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۹۸ مددجوی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان حضور دارند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





آزادی ۳۲۰ مددجوی جرایم غیرعمد همزمان با سفر ریاست قوه قضائیه به کرمان

منبع: فــارس
? آزادی ۳۲۰ مددجوی جرایم غیرعمد همزمان با سفر ریاست قوه قضائیه به کرمان